Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postin pakettiautomaatin lokero oli tyhjä!

Vierailija
11.07.2024 |

Sain tänään tekstiviestin noudettavissa olevasta paketista. Kävelin vajaan 2 km hakureissulle pakettiautomaatille. Katsoin huolellisesti, että olin oikean automaatin edessä (postilla oli 5 kpl vierekkäisiä automaatteja) ja syötin annetun koodin. Yksi luukku ponnahti auki, mutta luukku oli tyhjä! Nyt omapostissa on tuo lähetys kuitattu vastaanotetuksi.

Millä ihmeellä todistan, että en saanut pakettia? Minulla on niin huonoja kokemuksia postista, että yleensä tilaan paketit Matkahuollon, PostNordin tai Budbeen automaattiin. Tässä tilauksessa en voinut itse valita lähetystapaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita postille ja kysy.

Vierailija
2/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pariin kertaan käynyt niin ettei luukku aukea annetulla koodilla ja eikun soittelemaan postin maksulliseen puhelinpalveluun. Onhan sekin tapa kerätä tuloja postille, prkl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita postille ja kysy.

WHA? We dindu NAFIN!

-postin asiakaspalvelu

Vierailija
4/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Automaattien luona on niiden palvelunumero, johon olisi kannattanut heti paikan päällä soittaa. Itselleni kävi niin, että luukku ei auennut ja pystyivät sieltä etänä ohjelmoimaan luukulle uuden koodin, jolla sain sen auki. Asiat hoituvat parhaiten, kun tarttuu heti toimeen, eikä lähde kotiin asiaa pähkäilemään.

Vierailija
5/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin siitä SAATANAN LOINEN

ilmootettu. tua ei liity keskustelun aiheeseen mitenkään.

Vierailija
6/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijälle on sattunut inhimillinen erehdys ja hän on naputellut jonkin numeron väärin. Toinen vaihtoehto, kuuneri on ajatellut että juku muukin voi tulla iloiseksi kun saa pienen paketin ja vienyt paketin sille jollekin muulle vaikkapa lapselleen.

Vierailija
7/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oisit autolla menny vitsin autoton h0m0, vai etkö osaa ajaa hä?

Miten auto olisi auttanut? Olisiko paketti silloin ollut lokerossa? On minulla autokin, mutta noin lyhyet matkan on ihan hyvä kävellä välillä. Olisi harmittanut turha reissu vielä enemmän, jos olisin autoillut. AP

Vierailija
8/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Automaattien luona on niiden palvelunumero, johon olisi kannattanut heti paikan päällä soittaa. Itselleni kävi niin, että luukku ei auennut ja pystyivät sieltä etänä ohjelmoimaan luukulle uuden koodin, jolla sain sen auki. Asiat hoituvat parhaiten, kun tarttuu heti toimeen, eikä lähde kotiin asiaa pähkäilemään.

Ai olisikohan ne jostain sen kadonneen paketinkin taikoneet.

Vierailija
9/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tuota en huomannut, kun ajattelin laittaa kotona palautteen netissä. Tähän aikaan en enää viitsi lähteä uudelleen automaatille ja postin neuvontapalvelukin on mennyt kiinni jo 18.00. (En tiedä, onko automaateilla 24/7 palvelunumero ja onko se maksullinen.) Olin automaatilla iltayhdeksältä. Taidan kokeilla huomenna asioida chatissa. Neuvontapuhelimen jonotus näyttää olevan maksullista. Olen jo maksanut tuotteen postituksesta, en periaatteestakaan halua maksaa lisää jonottamisesta. AP

Vierailija
10/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pariin kertaan käynyt niin ettei luukku aukea annetulla koodilla ja eikun soittelemaan postin maksulliseen puhelinpalveluun. Onhan sekin tapa kerätä tuloja postille, prkl.

Näin arvelinkin, että puhelinpalvelusta joutuu maksamaan. Kumma, että postin virheitä joutuu selvittelemään maksullisella numerolla. AP

Vierailija
11/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin siitä SAATANAN LOINEN

Ilmestyykö paketti sinne lokeroon, jos menen nyt yövuoroon? AP

Vierailija
12/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työntekijälle on sattunut inhimillinen erehdys ja hän on naputellut jonkin numeron väärin. Toinen vaihtoehto, kuuneri on ajatellut että juku muukin voi tulla iloiseksi kun saa pienen paketin ja vienyt paketin sille jollekin muulle vaikkapa lapselleen.

sielä ne nyt satisfaieria ihmettelee että ompa outo laite kun surisee hauskasti ja imee.

Vierailija
13/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin, soitin kotoa postille ja sieltä sanoivat et on varmaan menny väärään lokeroon. Lupasivat selvittää ja seuraavana päivänä tuli uusi lokerokoodi ja sen takaahan se mun paketti löytyi. Oli muistaakseni joululahja tai vastaava et vähän kylmäsi häviääkö kun ei mistään enää saanu uutta mutta tuossa posti kyllä selvitti nopeasti ja hyvin tilanteen.

Vierailija
14/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli vielä, ole aamulla heti yhteydessä postin aspaan. He selvittävät kyllä asiaa, ja automaatti on mahdollista inventoida, jos esimerkiksi kuski olisikin laittanut virheellisesti paketin johonkin toiseen lokeroon..

Vierailija
15/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin pakettiautomaatilla luukun avaaminen kannattaa filmata.

Vierailija
16/31 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No varmaan jatkossa pitääkin tehdä noin, jos jotain vielä postin automaattiin tilaan. AP

Vierailija
17/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, nyt posti on tutkinut asiaa ja pakettia ei löydy. Käskivät itse selvittelemään lähettäjän kanssa asiaa korvausten suhteen. En minä korvauksia halua vaan sen tuotteen. Kyseessä on siis korvaava kaukosäädin vanhaan telkkariin. Nykyisessä kaukosäätimessä ei saa enää äänenvoimakkuutta säädettyä pienemäksi. Vaikka uuden kaukosäätimen saisinkin, saa nyt sitten odotella taas monta viikkoa postin sähläyksen vuoksi. AP

Vierailija
18/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oisit autolla menny vitsin autoton h0m0, vai etkö osaa ajaa hä?

"Pojasta polvi paranee" mutta aina ei käy niin, joskus lurahtaa kustakin sekaan kuten tässä on käynyt!

Vierailija
19/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha!!! Karman kosto oli suloinen😂😅😂😅😂😅🤣🤣😅😅😂🤣

Vierailija
20/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on valvonta kamerat, joten niistä näkee onko paketin saanut vai ei, ja kuka hakee.