Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postin pakettiautomaatin lokero oli tyhjä!

Vierailija
11.07.2024 |

Sain tänään tekstiviestin noudettavissa olevasta paketista. Kävelin vajaan 2 km hakureissulle pakettiautomaatille. Katsoin huolellisesti, että olin oikean automaatin edessä (postilla oli 5 kpl vierekkäisiä automaatteja) ja syötin annetun koodin. Yksi luukku ponnahti auki, mutta luukku oli tyhjä! Nyt omapostissa on tuo lähetys kuitattu vastaanotetuksi.

Millä ihmeellä todistan, että en saanut pakettia? Minulla on niin huonoja kokemuksia postista, että yleensä tilaan paketit Matkahuollon, PostNordin tai Budbeen automaattiin. Tässä tilauksessa en voinut itse valita lähetystapaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaha!!! Karman kosto oli suloinen😂😅😂😅😂😅🤣🤣😅😅😂🤣

Kenelle karma kosti ja minkä asian?

Vierailija
22/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma oli kamala bändi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma oli kamala bändi

Eiks se ollut jotain progee, vai muistanko väärin?

Vierailija
24/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, nyt posti on tutkinut asiaa ja pakettia ei löydy. Käskivät itse selvittelemään lähettäjän kanssa asiaa korvausten suhteen. En minä korvauksia halua vaan sen tuotteen. Kyseessä on siis korvaava kaukosäädin vanhaan telkkariin. Nykyisessä kaukosäätimessä ei saa enää äänenvoimakkuutta säädettyä pienemäksi. Vaikka uuden kaukosäätimen saisinkin, saa nyt sitten odotella taas monta viikkoa postin sähläyksen vuoksi. AP

Tee rikosilmoitus postista?

Vierailija
27/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paketti palautuu lähettäjälle, posti on sählännyt. Jos paketti ei palaudu lähettäjälle, posti on sählännyt.

Vierailija
28/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/vastaanottaminen/korvausperusteet

Ilmoita lähettäjälle että paketti oli kadonnut.

"Jos lähetystä ei etsinnöistä huolimatta löydy, lähettäjä voi hakea Postilta korvausta kadonneesta lähetyksestä. Jos kyse on verkko-ostoksesta, keskustele lähettäjän kanssa korvaavan tuotteen lähettämisestä tai kaupan perumisesta.

"

Vierailija
29/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita postille ja varmaankin myös pakettiautomaatin valvontakamerasta näkyy, otitko mitään mukaasi vai et. 

Vierailija
30/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekisi lakialoitteen jotta Posti saadaan vastuuseen kadonneista ja pilalle menneistä lähetyksistä jotka ovat rikkoutuneet tai kadonneet postin käsissä?

Vierailija
31/31 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet k-vammainen trolli ap.

Saat Postin kautta lähetetystä paketista, MYYJÄLTÄ SEURANTA TUNNUKSEN.

Tämän seuranta tunnuksen perusteella pystyy seuraamaan, missä kuljetus vaiheessa paketti milloinkin on.

Ilmoitus tulee myös siitä, milloin paketti on automaattiin noudettavaksi jaettu.

Tuon paketin noutokoodia, EI automaatteihin paketteja kuljettava Postin jakeluauton kuljettaja tiedä.

Paketin seuranta KOODISTA NÄKEE MYÖS SEN-

- milloin paketti on Postin automastista haettu.

Ap. sun kännyssä on vakoiluohjelma > joku pystyy lukemaan viesti liikenteen

Myös tietokoneessasi voi olla vakoiluohjelma.

Tavallista ja yleistä.  Mustasukkaiset puolisot ja poikaystävät asentelee noita.

Ystäväni laukkuunkin, oli sairaan mustasukkainen mies, laittanut paikannuslaitteen.

Näin hän näki AINAA, missä ystävä oli ja liikkui.

Uskomatonta. Mutta murheellisen, sairaan totta.