Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kiinnittikö kukaan huomiota Jaana Pelkosen asuun eilisissä euroviisukarsinnoissa?
13.02.2011 |
ylenensä känellä näyttävä/avonainen asu, mutta nyt tylsä vihreä pitkähisainen kurkkuun asti ulottuna tavallinen paita. Outo asuvalinta.
Toiseksi se lopun huumoripari olis ollut paras valinta viisuihin, olis ainakin erottnut.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mutta huomasin että sillä on hiton hyvät kintut.
Alue: Aihe vapaa
Kamalaa katsottavaa ja kuultavaa. *oksentaa*