Elokapina
Muita joiden mielestä Elokapinan aktivismi menee liian pitkälle? Viittaan tapahtumaan, missä lentokoneen lähtöä häiriköitiin Lappeenrannassa. Tuo on häiriköintiä, eikä aktivismia. Onpa todella itsekästä porukkaa tuossa kapinassa.
Kommentit (31)
Saivat niin isot avustukset, että voidaan
hyvällä syyllä sakottaa roimasti.
Elokapinalliset ovat jo omalla toimintatavallaan kokoonsa nähden onnistuneet merkittävän huimasti lisäämään resurssien tuhlausta ja ympäristöön kohdistuvia saastepäästöjä. Mihin ennättänevätkään jos jatkavat nykyisellä hölmöläismäisen ristiriitaisella linjallaan.
Elokapina on terroristijärjestö, pitäisi kieltää lailla ja toimintaa osallistumisesta pitäisi tuomita vankeuteeen.
Taas kiusaavat tavallisia ihmisiä!
Mitä ovat öllyrallit?
https://i.media.fi/incoming/rmnvif/11501563.jpg/alternates/FREE_1440/11…
Vierailija kirjoitti:
Vtun pellet!
Venäjä ei pysty ilman bensan myyntiä rahoittamaan hyökkäyssotiaan.
Siksi persuna vastustan Elokapinaa, raitiovaunuja, polkupyöriä, tuulivoimaa ja sähköautoilua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtun pellet!
Venäjä ei pysty ilman bensan myyntiä rahoittamaan hyökkäyssotiaan.
Siksi persuna vastustan Elokapinaa, raitiovaunuja, polkupyöriä, tuulivoimaa ja sähköautoilua!
Hyvä yritys igor, ota palkaksi hörppy vodkaa.
Suomen luonto on tuhottava täysin, ei armoa yhtään!
Tavallinen autoileva Persumies.
Makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat öllyrallit?
https://i.media.fi/incoming/rmnvif/11501563.jpg/alternates/FREE_1440/11…
Nuo olivat vastustamassa museon näyttelyä, jonka sisällössä itse asiassa on otettu huomioon myös rallien vastustajat.
Menee jatkuvasti sekaisin Elonkapina ja Elonkerjuu. Ihmettelin hetken miksi Lauri Tähkän entinen bändi pysäytti liikenteen.