Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokapina

Vierailija
20.04.2024 |

Muita joiden mielestä Elokapinan aktivismi menee liian pitkälle? Viittaan tapahtumaan, missä lentokoneen lähtöä häiriköitiin Lappeenrannassa. Tuo on häiriköintiä, eikä aktivismia. Onpa todella itsekästä porukkaa tuossa kapinassa.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon sakot ja putkaan! 

Vierailija
2/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo elokapinan ressukka ei ole koskaan saanut *illua ja luulee että nyt sitä tempauksen jälkeen saa. 

Sääliksi käy näitä MT-potilaita, jotka eivät osaa 10s käyttää googlea ja katsoa missä terojärjestössä oikein puuhastelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kannustan Elokapinaa, siitä vain ja olette hyvällä asialla. Itse vain nauttisin siitä, että joku tukkisi tieni matkalla töihin.

Pieni, käytännössä haitaton kansalaistottelemattomuus on ihan jees, hyvä että edes joku ottaa esimerkiski ilmasto-ongelmat tosissaan. Itse tiedostan ne, mutta olen laiska enkä yhtään anarkisti.

Vierailija
4/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtun pellet!

Vierailija
5/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nuo lähinnä säälittävät, miten ne voivat olla nin sekaisin?

Vierailija
6/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kannustan Elokapinaa, siitä vain ja olette hyvällä asialla. Itse vain nauttisin siitä, että joku tukkisi tieni matkalla töihin.

Pieni, käytännössä haitaton kansalaistottelemattomuus on ihan jees, hyvä että edes joku ottaa esimerkiski ilmasto-ongelmat tosissaan. Itse tiedostan ne, mutta olen laiska enkä yhtään anarkisti.

Menisivät tukkimaan teitä venäjän ja Ukrainan rajalle estävien rusakoiden kulun Ukrainaan jossa rusakoiden hyökkäyssota aiheuttaa valtavia ympäristötuhoa ym. mutta ei, mellastetaan siellä missä asiat on hyvin ja saadaan lähinnä pikkusakot.

Vierailija
7/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei ole Xkapina. Elo sanasta tulee mieleen elokuu tai jokin muu elo alkuinen sana. Elohopea, elohiiri, mikä?

Vierailija
8/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisivät tukkimaan teitä venäjän ja Ukrainan rajalle estävien rusakoiden kulun Ukrainaan jossa rusakoiden hyökkäyssota aiheuttaa valtavia ympäristötuhoa ym. mutta ei, mellastetaan siellä missä asiat on hyvin ja saadaan lähinnä pikkusakot.

north stream oli suurin ihmisen aikaan saama päästö

Vierailija
9/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon raipparangaistus saattaisi auttaa. Kannattaisi ainakin kokeilla.

Vierailija
10/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku tuota porukkaa. Tosiaan sääliksi käy.

Vierailija
11/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän asia puolesta ovat. Lentoliikennettä ei todellakaan pitäisi tukea millään lailla.

Vierailija
12/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä yritykset, joiden toimintaa häiritään, eivät vaadi vahingonkorvauksia näiltä tekijöiltä? Vaikkapa joku metsäkone seisoo heidän takiaan, on vahingon taloudellinen määrä helposti 20 000 - 50 000 euroa. Eikö isoilta firmoilta löydy sen verran osaamista lakiosastoilta, että laittaisivat vahingonkorvaukset tulille? Noilla pikkusakoillahan ei ole mitään merkitystä, eikä mielestäni olekaan poliisin asia kaitsea noita lapsia, vaan yritysten tulisi olla itse aktiivisia ja laittaa vahingonkorvaukset perintään. Paljonko esimerkiksi on tuo Finnairin koneen myöhästymisen hinta? Rohkeasti vain vahingonkorvauksia hakemaan. 

Vierailija
13/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräisivät vaikka roskia. Tai auttaisivat vanhuksia. Pihojen haravointia ym.

Vierailija
14/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu, että joku Elokapina herättää suurempia tunteita kuin väkivaltaiset nar ko maanit, joilla pitäisi olla pysyvä lasten- ja lemmikkieläinten hankkimiskielto. 

Vierailija
15/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lentoliikenteen häirinnästä voi saada isot sakot? Toivottavasti saisivat kunnon sakot. Varmasti matkustajilla ollut jatkolentoja ja junia, joihin eivät ole nyt ennätteet, kuka ne korvaa?

Vierailija
16/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010374721.html

YMPÄRISTÖLIIKE Elokapina osoittaa parhaillaan mieltään Tampere-Pirkkalan lentoasemalla lentoliikenteen tukia vastaan. Ympäristöliike pyrkii estämään lentoaseman turvatarkastuksen Tallinnaan lähtevälle lennolle.

Elokapina näyttää suoraa lähetystä mielenosoituksestaan sekä Facebook-sivullaan että Instagramissa.

Elokapinan tiedotteen mukaan liike vaatii Suomen valtiota lopettamaan kaikki lentoliikenteen tuet ja verohelpotukset. Liikkeen mukaan lentoliikennettä on tuettu Pirkanmaalla myös suunnittelemalla kehätietä Hervannasta Tampere-Pirkkalan lentokentälle.

Ympäristöliike vaatii, että lentämisen arvonlisävero nostetaan 25,5 prosenttiin, lentokerosiinille otetaan käyttöön polttoainevero ja lentolippuihin säädetään lentolippuvero.

Elokapina tiedotti perjantaina osoittavansa mieltään lentokentillä kaikkiaan viidellä eri paikkakunnalla.

Perjantaina mieltä osoitettiin muun muassa Pirkkalassa, jossa poliisi otti kiinni kolme mielenosoittajaa terminaalin ulkopuolella. Lisäksi mielenosoituksia järjestettiin Jyväskylän, Oulun ja Turun lentoasemilla. Lappeenrannassa Elokapina esti Bergamoon lähtevää matkustajakonetta lähtemästä.

Vierailija
17/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on elokapinallinen. Hänellä ei ole suuntaa elämässä, vieroksuu työntekoa, kaikkiaan hämmentynyt ihminen, joka on hurahtanut ilmastokulttiin. 

Vierailija
18/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keloapinat...

Vierailija
19/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisivät kolaamaan lunta, auttamaan vanhuksia tai jotain mistä on hyötyä yhteiskunnalle.

Vierailija
20/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkälle menivät Lappeenrannan tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi