Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
mitäs hyötyä lapsille olikaan kalaöljykapseleista (omegat sun muut)?
27.08.2008 |
Oliko niin että saattavat mm. auttaa lasta keskittymään ja vilkasta rauhoittumaan??
Vai oonko kuullu höpöjä??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä on normaalirauhalliset lapset, mutta syömme kalaöljyä ihan sen hyväätekevyyden tähden. Emme ole sairastelleet infektioita moniin vuosiin. Lapsetkaan eivät ole olleet ainakaan vuoteen pois hoidosta tai koulusta.