Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
isoäidin vauvakuume
27.08.2008 |
minun on ihan pakko kertoa että nyt on kova vauvakuume iskenyt.kaksi ihanaa lastenlasta jo meillä mutta kyllä sais jo tulla kolmas ja vaikka neljäskin.puhetta on ollut että parin vuoden kuluttua ehkä sitten tulee ( varmaankin) lisää.kävin nuuhkimassa aamulla ihan pientä vauvaa naapurissa ja niin nousi mummuun kuume :))
Kommentit (2)
Haaaveilla saat, mutta muistathan pitä mölyt mahassasi! :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
saa olla kuume mutta muista, ettei ole sinun asiasi päättää, tuleeko vauvoja vai ei. Meillä on vähän samantyyppinen tilanne. Mun isä ja miehen isä ovat kovasti vihjailleet halustaan ukeiksi mutta me emme aio lapsia tehdä. Saa nähdä, miten tilanne kehittyy kun oikeasti jossain vaiheessa ymmärtävät, ettei niitä vauvoja tule.