Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskinen kännissä telkussa

Vierailija
02.02.2011 |

Suht naamat Maria showssa :)Voi mikä sekopelle...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danhammerillakin kieli tippuu suusta kokoajan

Vakava asia mutta niin totta ;-D

Muistankohan nyt ihan väärin mutta olisiko tehty maksansiirto tässä lähiaikoina?

Vierailija
2/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Keskisellä ei varmaan tuossa kunnossa leikannut niin paljoa, että olisi pystynyt "kelaamaan" noin mittavia ajatuksia. Danhammer (ent. Juvonen) yritti kaverilleen häpeissään siinä vieressä sanoa, että "älä nyt vastaa" ja "laita se puhelin nyt pois"...

että kykeni räpelöimään kaiuttimen päälle... Kait se kuvitteli puhelun olevan hänelle jotenkin mairitteleva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken lähetyksen??? Joka tapauksessa: Onko tuolla Marialla tapana juottaa ihmiset känniin? Tuksuhan oli kanssa ihan takelteleva viime viikolla ja Andykin oli poikkeuksellisen sekaisin. Toisaalta tuohan voi olla sattumaa, mutta musta Andykin oli keskinmääräistä harittavampi. Keskinen on jotenkin outo. Menestyvä business-mies, mutta samalla melkein Tuksu-tasoinen ääliö. Ja miksi se hengaa tuon puliveivari Danhammarin kanssa? Danhammarhan on tehnyt yhtä sun toista taloudellista veivausta ja ei jotenkin kuuluisi rehellisen yrittäjän liikekumppaniksi.


tollaseen känni-tilaan juominen vaatii "vähän" pidemmän kaavan mukaan menoa,että taatusti ei juonut ainoastaan muutamaa lasillista takahuoneessa!!

ja andyhän oli poikkeuksellisen selkeä!

Vierailija
4/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on jonossa ja käy nesteenpoistoissa(vatsasta) jatkuvasti. Johan tuo carl on koko syksyn mtv3n viihdesivuilla kertonut, miten olisi vähän aikaa jäljellä..jos ei sitten ole saanut maksaa afrikan reissuillaan.

Vierailija
5/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänsä loi ton kyläkaupan ja nyt poika tuhoaa sen juopottelulla.

Vierailija
6/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


siinä konsernissa. muut omistajat ne rahat on siihen kauppaan tehnyt.

Taidat paremmin tietaa tilanteen nakojaan. Julkisuudessahan tata puolta ei paljoa ole nakynyt.

Vesa on ostanut itselleen veljensä osan kaupasta eli siis kyllä tekee kaikki linjaukset ja päätökset itse. Helsingin Sanomien kuukausiliitteessä oli joskus iso juttu Vesa Keskisestä ja hänen liiketoiminnastaan. Siinä Vesa itse kertoi omista visioistaan Tuurin suhteen ja myönsi ettei tavoite ole koskaan hänellä edes ollut tahkota rahaa vaan toteuttaa juuri noita visioitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastattelua. Kolme pulloa kuoharia, pari pulloa olutta ja siideriä...



Pureskeltavaksi on varattu sipsejä, viinirypäleitä ja suolaista, esim. wrappeja.

Vierailija
8/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan lähetykseen; "tuu pois sieltä, sä oot ihan sekaisin" ja Vesa piti kaiutinta päällä, niin eetteriin pääsi sekin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-vuoden kohokohta: Keskisen naapuri soittaa Vesaa pois nolaamasta itseään televisiosta. Ja kaikki vielä kaiuttimen kautta katsojien kuultavana. Uskomattoman järkyttävää ja myötähäpeää herättävää.



"Täällä on naapuri Tuurista. Sä oot ihan sekaisin televisiossa, tuu ny heti pois sieltä hössöttämästä".





Kyläkauppias oli kännissä/mömmöissä kuin käki, askel haparoi reippaasti jo lavalle tullessa. Ja se sönkötys ja puheen itseääntoistavuus, ei huh huh. Jopa kaikissa mahdollisissa liemissä keitetty Danhammer tuntui olevan häpeissään kaverinsa toilailuista, kuinkahan paljon Vesaakin noissa naiskaupoissa vedätetään? Eipä tosin ihme, että vaimokettakin täytyy metsästää tätä nykyä toisilta mantereilta...

Vierailija
10/22 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, se tarviis apua. Mä en pysty naureskelemaan alkoholisteille. Alkoholismi on sairaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tästä carl Danhammerista, joka oli keskisen kaverina Maria-ohjelmassa.



Carl J. Danhammer (oik. Jouko Juvonen) on suomalainen julkisuuden henkilö, joka on toiminut m.m. liikemiehenä, ravintoloitsijana, managerina ja agenttina sekä avioliittoneuvojana. Danhammer on myös ollut lyhytaikainen perussuomalaisen puolueen poliitikko.



Danhammer on kotoisin Pieksämäeltä ja asuu Ylöjärvellä. Hän vaihtoi nimensä 1980-luvulla ja ansaitsi omaisuuden rakennusalan liiketoimissa. Saman alan puitteissa "Kerskuva Calle" päätyi Ruotsiin ja rikolliselle uralle. Vankilavuosien jälkeen Carl Danhammer rupesi ansaitsemaan Virossa missä tuli mainetta ravintolanpitäjänä ja laulajana. Malli Anu Saagim oli jonkin aikaa naimisissa hänen kanssaan [1]. Carl Danhammer ryhtyi sittemmin Matti Nykäsen manageriksi ja vuonna 2000 Nykänen myi hänelle ja Petteri Jussilalle oikeudet nimensä ja mainosarvonsa käyttöön. Aiheesta on riidelty Jussilan kuoleman (2004) jälkeen ja Nykänen kiistää Danhammerin vaateet.



Politiikkaan hän meni mukaan Perussuomalaisiin ja sai kunnallisvaaleissa vuonna 2004 ylöjärveläisiltä 37 ääntä, mikä ei riittänyt läheskään valtuustopaikkaan. Vuonna 2006 Perussuomalaiset ottivat hänet ehdokkaaksi tuleviin eduskuntavaaleihin, kunnes julkisuuden kautta tuli puoluehallitukselle tieto Danhammerin 1980-luvulla Ruotsissa saamasta raiskaustuomiosta. Tämä aiheutti hänen poistamisensa puolueen listoilta.



Carl Danhammer toimi myös Ghanan kultakaupassa, josta ghanalaiset antoivat hänelle "Gonjan prinssin" arvonimen. Joulukuussa 2010 Danhammer avusti Vesa Keskistä hankkimaan itselleen tyttöystävää Ghanasta.[2]



http://fi.wikipedia.org/wiki/Carl_J._Danhammer

Vierailija
12/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä kaiku päällä.



Keskinen varmaan kelas, että jos oikein bisnespuhelu tulee niin saa pieni kansa kuunnella miten niitä pisneksiä oikeen hoiretaan.







;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä kaiku päällä.

Keskinen varmaan kelas, että jos oikein bisnespuhelu tulee niin saa pieni kansa kuunnella miten niitä pisneksiä oikeen hoiretaan.

;-D

Keskisellä ei varmaan tuossa kunnossa leikannut niin paljoa, että olisi pystynyt "kelaamaan" noin mittavia ajatuksia. Danhammer (ent. Juvonen) yritti kaverilleen häpeissään siinä vieressä sanoa, että "älä nyt vastaa" ja "laita se puhelin nyt pois"...

Vierailija
14/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän toi naapurikin onnistui pääsemään suoraan lähetykseen?

No ihan helposti.

Soitti vaan puhelimella ja Vesa-poika, joka oli unohtanut puhelimen päälle suoraan lähetykseen, vastasi. Mikäs tuossa niin vaikeaa olisi? Vai luuletko, että Vesalla on joku vastaajapalvelu puhelimessaan; että joku sihteerintapainen vastaa kuningas Keskisen puheluihin ja valitsee niistä sopivimmat, jotka sopivaan aikaan Vesalle välitetään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken lähetyksen???



Joka tapauksessa: Onko tuolla Marialla tapana juottaa ihmiset känniin? Tuksuhan oli kanssa ihan takelteleva viime viikolla ja Andykin oli poikkeuksellisen sekaisin. Toisaalta tuohan voi olla sattumaa, mutta musta Andykin oli keskinmääräistä harittavampi.



Keskinen on jotenkin outo. Menestyvä business-mies, mutta samalla melkein Tuksu-tasoinen ääliö. Ja miksi se hengaa tuon puliveivari Danhammarin kanssa? Danhammarhan on tehnyt yhtä sun toista taloudellista veivausta ja ei jotenkin kuuluisi rehellisen yrittäjän liikekumppaniksi.

Vierailija
16/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken lähetyksen???

Joka tapauksessa: Onko tuolla Marialla tapana juottaa ihmiset känniin? Tuksuhan oli kanssa ihan takelteleva viime viikolla ja Andykin oli poikkeuksellisen sekaisin. Toisaalta tuohan voi olla sattumaa, mutta musta Andykin oli keskinmääräistä harittavampi.


salajuottaa kaikki "aikuiset" ihmiset känniin...

Vierailija
17/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken lähetyksen???

Joka tapauksessa: Onko tuolla Marialla tapana juottaa ihmiset känniin? Tuksuhan oli kanssa ihan takelteleva viime viikolla ja Andykin oli poikkeuksellisen sekaisin. Toisaalta tuohan voi olla sattumaa, mutta musta Andykin oli keskinmääräistä harittavampi.

Keskinen on jotenkin outo. Menestyvä business-mies, mutta samalla melkein Tuksu-tasoinen ääliö. Ja miksi se hengaa tuon puliveivari Danhammarin kanssa? Danhammarhan on tehnyt yhtä sun toista taloudellista veivausta ja ei jotenkin kuuluisi rehellisen yrittäjän liikekumppaniksi.


Danhammerhan oli varsin freesinoloinen ja järki juoksi.

Vierailija
18/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole pakkoraitistunut?

Vierailija
19/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken lähetyksen??? Joka tapauksessa: Onko tuolla Marialla tapana juottaa ihmiset känniin? Tuksuhan oli kanssa ihan takelteleva viime viikolla ja Andykin oli poikkeuksellisen sekaisin. Toisaalta tuohan voi olla sattumaa, mutta musta Andykin oli keskinmääräistä harittavampi. Keskinen on jotenkin outo. Menestyvä business-mies, mutta samalla melkein Tuksu-tasoinen ääliö. Ja miksi se hengaa tuon puliveivari Danhammarin kanssa? Danhammarhan on tehnyt yhtä sun toista taloudellista veivausta ja ei jotenkin kuuluisi rehellisen yrittäjän liikekumppaniksi.


siinä konsernissa. muut omistajat ne rahat on siihen kauppaan tehnyt.

Vierailija
20/22 |
03.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken lähetyksen???

Joka tapauksessa: Onko tuolla Marialla tapana juottaa ihmiset känniin? Tuksuhan oli kanssa ihan takelteleva viime viikolla ja Andykin oli poikkeuksellisen sekaisin. Toisaalta tuohan voi olla sattumaa, mutta musta Andykin oli keskinmääräistä harittavampi.

Keskinen on jotenkin outo. Menestyvä business-mies, mutta samalla melkein Tuksu-tasoinen ääliö. Ja miksi se hengaa tuon puliveivari Danhammarin kanssa? Danhammarhan on tehnyt yhtä sun toista taloudellista veivausta ja ei jotenkin kuuluisi rehellisen yrittäjän liikekumppaniksi.

Katsoin ohjelman netista. Tassa ajatuksia tuohon liittyen.

Alkoholin suurkulutus heikentaa itsetuntoa, mika puolestaan alentaa toimintakykya - jatkuva huono omatunto seka ihan fyysinen toipuminen juomisesta tekee sosiaalisesti haavoittuvaksi ja tavalliset tasapainoiset ihmiset alkavat valtella.

Vastaavasti tavalla tai toisella yhta heikoilla olevat hakeutuvat seuraan mielellaan. Tahan lisataan sinansa kovalla tyolla ja yrittamisella jonkin kohdalle osunut keratty omaisuus ja kuhina ymparilla lisaantyy - tilanne erilaiselle hyvaksikaytolle on pedattu.

Toinen vastaava heikentaja on myos suru, rakastetun tai omaisen menetys, yksinaisyys. Tassa nyt Vesalla taitaa olla ollut sydansuruja sielta vuodesta 2004. Taisi tosin itse ensin niita toimillaan aiheuttaa uskottomuudellaan.

Mutta han on myos kokenut takaiskuja yrittajana, silla niinhan Suomessa yrittamiseen suhtaudutaan - kadehtien tai kyraillen, jopa halveksuen, valitettavasti aivan valtion virkamiestenkin taholta. Ei aina, mutta valitettavan usein.

Miten sitten voi olla mahdollista, etta samaan ohjelmaan on tullut niin monta murtunutta ihmista (toimittajaakin jokin painaa) - en tieda. Tumppi ja Esko taisivat olla eniten "lasna" ja kasvot kirkkaana koko joukosta.

Kyllahan ohjelman emanta luo paljon siita hengesta, mika ohjelmalla on.

Toisaalta, eiko tuo surun ja murheen maara heijastele myos jotain siita mita suomalaisessa yhteiskunnassa myos yhtaalta tapahtuu. Ei se koko totuus ole, mutta selkeasti jotain pitaa muuttua. Parhaassa iassa olevat ihmiset juovat ja laakitsevat itsensa tarviolle.

Mista se varsinaisesti johtuu, en tieda.