Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kauhuskenaario! Veli kuolee ja leskiäiti alkaa seukata

Vierailija
17.02.2011 |

vainajan pahimman vihamiehen kanssa.Mitä w***A?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanavaltaa.

Ette tekään kämppää sitten vuokranneet köyhälle opiskelijalle vaikka niin luki testamentissa.

Vierailija
2/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvun patjoilla?

Ihan rauhassa.Soitan poliisit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kummi tuli "lohduttamaan".

Sänkyyn.

Mä en välittäisi yhtään kuka siinä tilassa sanoisi minusta jotain.Toivottavasti en ole silloin mikään kalkeutunut 50vuotias nainen.

Vierailija
4/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät vaikka asuisit jo ihan kulmilla silloin.

Vierailija
5/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä uutta miestä.Et pääse helpolla tuossa kohtaa jos on lapsia.Et unohtaisin ne muut.

Vierailija
6/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa vihata? Että silleen.

Tarkoittaisi että vaimonsa ja lapsensa muuttaisivat muualle vai,mutta ei se heidän vika ole jos niin kävisi että velipoika kuolisi.Täytyykin kysyä kuka on kenestä pidät,emme ole läheisissä väleissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimeä.Mies pelkää tätä ukkoa kuin ruttoa just kun meidän välillä on jo jotain..

vainajan pahimman vihamiehen kanssa.Mitä w***A?