Kauhuskenaario! Veli kuolee ja leskiäiti alkaa seukata
Kommentit (7)
suvun patjoilla?
Ihan rauhassa.Soitan poliisit!
Lapsen kummi tuli "lohduttamaan".
Sänkyyn.
Mä en välittäisi yhtään kuka siinä tilassa sanoisi minusta jotain.Toivottavasti en ole silloin mikään kalkeutunut 50vuotias nainen.
mistä tiedät vaikka asuisit jo ihan kulmilla silloin.
sitä uutta miestä.Et pääse helpolla tuossa kohtaa jos on lapsia.Et unohtaisin ne muut.
mahtaa vihata? Että silleen.
Tarkoittaisi että vaimonsa ja lapsensa muuttaisivat muualle vai,mutta ei se heidän vika ole jos niin kävisi että velipoika kuolisi.Täytyykin kysyä kuka on kenestä pidät,emme ole läheisissä väleissä.
nimeä.Mies pelkää tätä ukkoa kuin ruttoa just kun meidän välillä on jo jotain..
vainajan pahimman vihamiehen kanssa.Mitä w***A?
sanavaltaa.
Ette tekään kämppää sitten vuokranneet köyhälle opiskelijalle vaikka niin luki testamentissa.