Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkkivaateketjun innoittamana: Miksi jotkut vanhemmat

Vierailija
26.01.2011 |

ostaa lapsilleen (siis pienemmille, jotka eivät vielä markeistä ymmärrä) merkkivaatteita, mutta eivät itse käytä merkkivaatteita?

Tämä ajatus juolahtimieleeni, sillä minulla on pari tuttua jotka ovat innostuneet lapsen pukemisesta merkkivaatteisiin, ja nimenomaan kertovat että käyttävät sitä ja tätä merkkiä ja bongailevat niitä netistä ym. Tässä ei ole mitään pahaa, mutta minua vain hämmästyttää moinen. En usko että kyse on pelkästää vaatteen laadusta, sillä ainakin heidän puheisaan merkki on oikeasti ykkkösasia, ei laadukkuus. Itse eivät panosta pukeutumiseensa. Onko kyse siitä että haluaa ostaa lapselle sen, mitä ei itselleen voi vai mikä? Kertokaa jos tunnistatte itsenne. Ihan ystävällisesti kysyn. :)

Itse en raaski/pysty ostamaan kalliita käyttövaatteita itselle enkä lapselle, suht nätisti puen kyllä lapsen ja itsenikin. (jos tällä nyt on tämän asian kannalta mitään väliä)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydä eteenpäin?

Ap

2/5 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ipanoilla on merkkivaatteita ja minä kuljen rievuissa.

En vain jaksa metsästää itselleni kamppeita.

Ei kuitenkaan löydy sopivia.

Hauska pukea lapset "samiksiksi".

Yleensä poika jopa vaatii sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että monet näistä äideistä ei välttämättä ole niin kiinnostuneita panostamaan omaan itseensä, mutta lapsille halutaan tarjota "parasta".

Itse olen tosi tarkka omasta pukeutumisesta ja ulkonäöstäni. Myös lasteni pukeutumiseen olen varmaan osittain siksi panostanut. SIlti olen äitiyslomilla ja hoitovapailla huomannut, että panostan enemmän lapsiini kuin itseeni. Normaalisti en esim. H&M:ltä itselleni mitään ostaisi, näin ä-lomalla löydän sieltä vaikka mitä. Johtuu varmasti myös siitä, että työssäni joudun kiinnittämään pukeutumiseeni erityistä huomiota. Nyt nautin siitä, että voin pukeutua rennompiin ja halvempiinkin vaatteisiin (silti aina siististi, trendikkäästi, meikattuna ja tukka hyvin. Ja tiedän, että on turhamaista, mutta tämä on minun valintani).

Monelle lastenvaatteet ovat myös harrastus. Sillä saa mukavasti päiviin täytettä.

Vierailija
4/5 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, tarkemmin ajateltuna tuleehan itsenikin ostettua lapselle enemmän vaatteita kuin itselle vaikkei merkkivaatteita olekaan. ;) Ehkäpä kyse on tosiaan siitä että halutaan lapselle parasta vaatteissakin ja panostetaan siihen.

Ap

Vierailija
5/5 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiän pojalla käytettyjä vaatteita osa merkkejäkin,en oo juossut merkin perässä,kyllä siististi puen poikani aina,kotona ei haittaa vaikka oliskin huonommat vaatteet.

Vaatteissa meillä on Name it,Eprit,Benetton,Marimekko,H&M

Ulkovaatteissa +pipot,hanskat yms on Reimatech ja lassie tech,Jonathan,Kivat...

joten en juokse merkkejen perässä koskaan...

itse en omista merkkivaatteita.. ostan vaatteeni seppälä,anttila,kappahl,lindex niih..