Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muslimien vaimot, suomalaiset kertokaa

Vierailija
26.01.2011 |

Tiedän perheen jossa muslimimies tai ainakin mamu kulkee vaimoa ja rattaita edellä varmaan kymmenen metriä, ei istu bussissa vaimonsa viereen. onko tämä joku kulttuurinen tapa vai onko heillä vain huonot välit

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Masa ja Pirkko kävelevät naama kuin norsun v******, kaukana toisistaan joka kerta, sinä varmasti tiedät, miksi?"

Vierailija
2/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin mieheni on muslimi ja työntää usein vaunuja, välillä minä. Kävelemme vierekkäin ja istumme bussissa vierekkäin ja pysäkillä jne.

Ei liity uskontoon mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne on kyllä niin umpisuomalaisia kuin voi olla

Vierailija
4/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulttuurille, täällä isät ovat jopa synnytyksessä vaimonsa vierellä

Vierailija
5/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulttuurille, täällä isät ovat jopa synnytyksessä vaimonsa vierellä

minunkin mieheni pitämässä kädestä kiinni, kun synnytin lastamme. Vaikka muslimi onkin.

Vierailija
6/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulttuurille, täällä isät ovat jopa synnytyksessä vaimonsa vierellä

minunkin mieheni pitämässä kädestä kiinni, kun synnytin lastamme. Vaikka muslimi onkin.


t. muslimin vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 metriä miestä edellä koska se on niin jumalattoman hidas jahkailija jolta kaikki kestää ikuisesti. Ei meillä muuten erityisen huonot välit ole, normaalia lapsiperhemeinkiä. Enpä ole tullut ajatelleeksi minkä kuvan tuostakin saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi