Muslimien vaimot, suomalaiset kertokaa
Tiedän perheen jossa muslimimies tai ainakin mamu kulkee vaimoa ja rattaita edellä varmaan kymmenen metriä, ei istu bussissa vaimonsa viereen. onko tämä joku kulttuurinen tapa vai onko heillä vain huonot välit
Kommentit (7)
minunkin mieheni on muslimi ja työntää usein vaunuja, välillä minä. Kävelemme vierekkäin ja istumme bussissa vierekkäin ja pysäkillä jne.
Ei liity uskontoon mitenkään.
ja ne on kyllä niin umpisuomalaisia kuin voi olla
kulttuurille, täällä isät ovat jopa synnytyksessä vaimonsa vierellä
kulttuurille, täällä isät ovat jopa synnytyksessä vaimonsa vierellä
minunkin mieheni pitämässä kädestä kiinni, kun synnytin lastamme. Vaikka muslimi onkin.
kulttuurille, täällä isät ovat jopa synnytyksessä vaimonsa vierellä
minunkin mieheni pitämässä kädestä kiinni, kun synnytin lastamme. Vaikka muslimi onkin.
t. muslimin vaimo
10 metriä miestä edellä koska se on niin jumalattoman hidas jahkailija jolta kaikki kestää ikuisesti. Ei meillä muuten erityisen huonot välit ole, normaalia lapsiperhemeinkiä. Enpä ole tullut ajatelleeksi minkä kuvan tuostakin saa.
"Masa ja Pirkko kävelevät naama kuin norsun v******, kaukana toisistaan joka kerta, sinä varmasti tiedät, miksi?"