Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakkaille tiedoksi.

Vierailija
31.03.2024 |

Kun tulette ravintolaan ja ette tykkää ruoasta tai joku on vikana niin sen valituksen täytyy tapahtua 1-2 maistelun jälkeen. Ei sen jälkeen kun lautanen on syöty tyhjäksi. Jos syötte lautasen tyhjäksi ja valitatte niin emme reagoi emmekä pahoittele sitä asiaa millään tavalla.  

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ravintolan nimi on?

Vierailija
2/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se ruokalistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ravintolan nimi on?

Anna kun arvaan?

 

"Kerro ravintolan nimi niin tietää kiertää kaukaa, yhyy"

Vierailija
4/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ravintolan nimi on?

Chez perseenlemu

Vierailija
5/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloitsijalle tiedoksi.

Parempi olisi huomioida ne asiakkaan palautteet, tuli ne missä vaiheessa tahansa tai pian et enää omista ravintolaa, kun asiakkaat loppuvat.

 

Vierailija
6/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mutta voisiko se tarjoilija olla sitten tavoitettavissa kun jotain asiaa tulee. Ikävä istua paha ruoka edessä, kun muut jo syövät ja itselläkin yleensä kova nälkä siinä vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloitsijalle tiedoksi.

Parempi olisi huomioida ne asiakkaan palautteet, tuli ne missä vaiheessa tahansa tai pian et enää omista ravintolaa, kun asiakkaat loppuvat.

 

Jos syöt lautasen tyhjäksi alusta loppuun niin kyllä ruoasta on silloin tykätty. Näin tarjoilijan näkökulmasta katsottuna. 

Vierailija
8/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta voisiko se tarjoilija olla sitten tavoitettavissa kun jotain asiaa tulee. Ikävä istua paha ruoka edessä, kun muut jo syövät ja itselläkin yleensä kova nälkä siinä vaiheessa.

Seli seli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä haluat ravintolan jatkavan toimintaa tulevaisuudessa niin sä otat kaikki valitukset vastaan.

Vierailija
10/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloitsijalle tiedoksi.

Parempi olisi huomioida ne asiakkaan palautteet, tuli ne missä vaiheessa tahansa tai pian et enää omista ravintolaa, kun asiakkaat loppuvat.

 

Jos syöt lautasen tyhjäksi alusta loppuun niin kyllä ruoasta on silloin tykätty. Näin tarjoilijan näkökulmasta katsottuna. 

Tai sitten on vaan niin kova nälkä, että kehnompikin kelpaa, ja ehkä myös aikataulu, eikä jouda odottamaan uutta annosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloitsijalle tiedoksi.

Parempi olisi huomioida ne asiakkaan palautteet, tuli ne missä vaiheessa tahansa tai pian et enää omista ravintolaa, kun asiakkaat loppuvat.

 

Jos syöt lautasen tyhjäksi alusta loppuun niin kyllä ruoasta on silloin tykätty. Näin tarjoilijan näkökulmasta katsottuna. 

Tai sitten on vaan niin kova nälkä, että kehnompikin kelpaa, ja ehkä myös aikataulu, eikä jouda odottamaan uutta annosta.

Ei kukaan täysjärkinen syö ruokaa mistä ei tykkää. 

Vierailija
12/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä haluat ravintolan jatkavan toimintaa tulevaisuudessa niin sä otat kaikki valitukset vastaan.

Otamme vastaan tottakai, aiheelliset ja asialliset valitukset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yritys on jo tuossa vaiheessa heikossa hapessa ja henkilövallinnoissa menty pahasti pieleen, jos kokki kantaa asiakkaan eteen pahaa ruokaa, jos asiakas  joutuu siitä reklamoimaan, oli sitä ruokaa maistettu tai syöty lautanen tyhjäksi. 

Mun isoisoisä jo valisti minua bisneksen saloihin,  yritykselle ei riitä, että asiakas aukaisee oven ja asioi kerran, vaan hän tekee sen elinikänsä ja tuo mukaan vakiasiakkaaksi myös hänen lapsensa ja lastenlapsensa.

Ja asiakas on aina oikeassa ja häntä palvellaan kuin kuninkaalisia. Ja jos asiakas ei ole  johonkin tyytyväinen, sen henkilökuntaa korjaa niin, että asiakas lähtee voittajana, hyvillä mielin ja palaa yhä uudelleen yritykseen. 

Asiakaspalvelu itsekkyyden edelle, henkilökunta on asiakasta varten palvelemassa tai sitten ollaan väärällä alalla. 

Vierailija
14/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloitsijalle tiedoksi.

Parempi olisi huomioida ne asiakkaan palautteet, tuli ne missä vaiheessa tahansa tai pian et enää omista ravintolaa, kun asiakkaat loppuvat.

 

Jos syöt lautasen tyhjäksi alusta loppuun niin kyllä ruoasta on silloin tykätty. Näin tarjoilijan näkökulmasta katsottuna. 

Tuohonhan meidät on kotona opetettu: syö, älä valita ja ole kiitollinen. Luulis että ravintoloilla menis hyvin suomessa : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se yksi tapa joillain asiakkaista yrittää saada alennusta laskuunsa tai ilmaisen jälkiruuan. Syvältä on.

Vierailija
16/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kysyttekö te asiakkaita ruokailun lopuksi: "maistuiko"?

Vierailija
17/17 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloitsijalle tiedoksi.

Parempi olisi huomioida ne asiakkaan palautteet, tuli ne missä vaiheessa tahansa tai pian et enää omista ravintolaa, kun asiakkaat loppuvat.

 

Jos syöt lautasen tyhjäksi alusta loppuun niin kyllä ruoasta on silloin tykätty. Näin tarjoilijan näkökulmasta katsottuna. 

 

Suurin osa asiakkaista reklamoivat  jaloillaan, syövät kiltisti ruuan, oli miten huonoa tahansa, eivätkä palaa sen jälkeen enään yritykseen ja usein kertovat myös sen tuttavilleen, ettei sinne kannata mennä syömään kun huonoa ruokaa ja kokki surkea. Ja kun asiakkaat loppuvat, yritys on konkurssikypsä.

Ap. kaltaista tilannetta ei pitäisi syntyä yhdelläkään ravitsijoitsijalle. Saati, että asiakkaita ohjeistetaan mikä on oikea aika ja tapa reklamoida.