Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh tilasin nettikaupasta, mutta saim vääriä vaatteita ja nyt ne oikeat muka pitäis maksaa koska en oo palauttanut niitä 🤠

Vierailija
07.03.2024 |

Niinku miten mä palautan jonkun mitä en oo saanut 🤠

 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla blondi

Vierailija
2/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ensin palautat ne väärät, kyllä ne sitten tajuaa, että sinulle tuli tällä tilauksella nämä vaatteet. Eiköhän ongelma ala sitten hoitumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taidat olla blondi

 

 

No oon mä, mutta laitoin siis heti sähköpostia, että tuotteet puuttui!! Silti klarnan laskua ei oo päivitettyä oikeaksi 

Vierailija
4/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ensin palautat ne väärät, kyllä ne sitten tajuaa, että sinulle tuli tällä tilauksella nämä vaatteet. Eiköhän ongelma ala sitten hoitumaan.

 

Siis oon laittanut söhköpostia ja palautin väärät, laskua ei oo vieläkään korjattu!! Eräpäivä lähestyy.

Vierailija
5/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla niin tyhmä.

Vierailija
6/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki olet ilmoittanut sekaannuksen heti paketin saavuttua ja selvittänyt asiaa ko. verkkokaupan kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla niin tyhmä.

 

 

Miten voit olla niin tyhmä että et tajua aloitusta, vieläkään.

Vierailija
8/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla niin tyhmä.

 

Siis miks oon tyhmä?

Oon laittanut säpöä, palauttanut vääärät, odottanut pari viikkoa ja silti kaikki alkuperäiset tuotteet on laskulla ja eräpäivä lähestyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää informoida sähköpostilla tilausnumeron kera. Selittää että tuli väärät vaatteet jne. Voi käyttää google kääntäjää jos ei englantia osaa.

Vierailija
10/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tilasit? Klarnan laskun sa selvitystilaan. Käy siellä niitten sovelluksessa ilmoittaan ko. ongelma niin menee lasku taukotilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki olet ilmoittanut sekaannuksen heti paketin saavuttua ja selvittänyt asiaa ko. verkkokaupan kanssa. 

Olen!!! Silti mennyt pari viikkoa ja sain siis vastauksen, mutta laskussa edelleen kaikki tuotteet.

Vierailija
12/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taidat olla blondi

 

 

No oon mä, mutta laitoin siis heti sähköpostia, että tuotteet puuttui!! Silti klarnan laskua ei oo päivitettyä oikeaksi 

Oletko reklamoinut sekö verkkokauppaa että Klarnaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää informoida sähköpostilla tilausnumeron kera. Selittää että tuli väärät vaatteet jne. Voi käyttää google kääntäjää jos ei englantia osaa.

 

Oon tehnyt noi kaikki!!

"Poistetaan ne laskusta sitten kun ne saapuu varastolle"

Niinku ei ne koskaan saavu sinne ku en niitä ees saanut 🤠🤠

Vierailija
14/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

taidat olla blondi

 

 

No oon mä, mutta laitoin siis heti sähköpostia, että tuotteet puuttui!! Silti klarnan laskua ei oo päivitettyä oikeaksi 

Oletko reklamoinut sekö verkkokauppaa että Klarnaa? 

 

Olen. Klarna silti raksuttaa, koska kauppa ei oo rekannut niitä palautetuks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki olet ilmoittanut sekaannuksen heti paketin saavuttua ja selvittänyt asiaa ko. verkkokaupan kanssa. 

Olen!!! Silti mennyt pari viikkoa ja sain siis vastauksen, mutta laskussa edelleen kaikki tuotteet.

Mitä kauppa vastasi? Ovatko edelleen lähettämässä sinulle tilaamasi tuotteet? Oliko laskulla oikeat vai väärät tuotteet vai ainoastaan paketissa väärät tuotteet? 

Vierailija
16/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauko ohi töissä, en voi enää palstailla

Vierailija
17/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tilasit? Se Klarnan lasku on muuten maksettava, eivät muuta sitä mitenkään. 

Vierailija
18/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää informoida sähköpostilla tilausnumeron kera. Selittää että tuli väärät vaatteet jne. Voi käyttää google kääntäjää jos ei englantia osaa.

 

Oon tehnyt noi kaikki!!

"Poistetaan ne laskusta sitten kun ne saapuu varastolle"

Niinku ei ne koskaan saavu sinne ku en niitä ees saanut 🤠🤠

Älä valehtele täälläkin...

Vierailija
19/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö jostakin lähetyksen seurannasta mikä on ollut vastaanotetun lähetyksen tarkka paino? Se ei välttämättä vastaa sitä mitä paketti olisi painanut, jos siinä olisi ollut oikeat tuotteet.

Vierailija
20/34 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskua ei tarvitse eikä kannata maksaakaan nyt. Itsellä oli ongelmia WidaA äxäl kanssa kun puuttui tuotteesta osia. Lasku jäädytettiin niin johan heitä alkoi kiinnostaa ongelman ratkaisu. Samaa ei voi sanoa Kitchen Timesta. Olkaahan varovaisia näiden ulkolaisten firmojen kanssa.

WidaA äxällän sänky oli aivan paska vaikka maksoi 200 euroa. Puuttuvia osia sai odottaa kuukausia ja samoin olematonta hyvitystä.

Samoin tää ns. Keittiö Aika.. hirveitä kuluja heillä jos palauttaa ja huono sekä epäkohtelias asiakaspalvelu ja niin oli tällä äxällälläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi