Huoh tilasin nettikaupasta, mutta saim vääriä vaatteita ja nyt ne oikeat muka pitäis maksaa koska en oo palauttanut niitä 🤠
Niinku miten mä palautan jonkun mitä en oo saanut 🤠
Kommentit (34)
No maksat sen laskun ja saat rahat sitten takaisin, kunhan verkkokauppa ilmoittaa palautuksesta
Mihin olit yhteydessä?Mulla kävi niin että sain vain puolet sovituista tuotteista mutta itse piti Klarnaan olla yhteydessä.Verkkauppa pesi kätensä...
Vierailija kirjoitti:
Pitää informoida sähköpostilla tilausnumeron kera. Selittää että tuli väärät vaatteet jne. Voi käyttää google kääntäjää jos ei englantia osaa.
Aika monessa nettikaupassa pitää laittaa mukana tulleesta paperista osa ja ruksia sinne oikea palautuksen syy, kuten tuossa tapauksessa väärä tuote. Toisista on sitten joku sähköinen linkki, missä pitää ilmoittaa palautuksesta, vasta sen jälkeen voi palauttaa.
Et tilaa toista kertaa kyseisestä puljusta ja kerrot muillekin mikä firma hangoittelee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki olet ilmoittanut sekaannuksen heti paketin saavuttua ja selvittänyt asiaa ko. verkkokaupan kanssa.
Olen!!! Silti mennyt pari viikkoa ja sain siis vastauksen, mutta laskussa edelleen kaikki tuotteet.
Mitä kauppa vastasi? Ovatko edelleen lähettämässä sinulle tilaamasi tuotteet? Oliko laskulla oikeat vai väärät tuotteet vai ainoastaan paketissa väärät tuotteet?
Oli 2 oikeeta ja 2 puuttui ja sit 4 ylimärääistä. Puuttuneiden summa vaan 110e.
Oi. Miksi Ap tilaat roskaa epäluotettavista verkokaupoista?
Vierailija kirjoitti:
taidat olla blondi
Rasisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla niin tyhmä.
Siis miks oon tyhmä?
Oon laittanut säpöä, palauttanut vääärät, odottanut pari viikkoa ja silti kaikki alkuperäiset tuotteet on laskulla ja eräpäivä lähestyy
Maksat sen laskun eräpäivän mukaisesti ja sitten odotat että hyvitetään, niin se menee oikeasti.
Minä olin vastaavassa tilanteessa rohkea ja soitin puhelimella aspaan. Auttoi heti!
Ei pidä olla avuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taidat olla blondi
No oon mä, mutta laitoin siis heti sähköpostia, että tuotteet puuttui!! Silti klarnan laskua ei oo päivitettyä oikeaksi
Sun pitää itse ilmoittaa myös Klarnalle. Lue ohjeet.
Mäkin tilasin viime vuonna naisten paitoja ja sain miesten boxereita. Palautin boxerit, laitoin kaavakkeeseen rasti ruutuun väärä tuote. En koskaan saanut tilaamiani paitoja eikä maksamistani paidoista palautettu rahojakaan. En viitsinyt alkaa selvitteleen enempää, että mitä hittoa, koska kyse pienestä summasta. Päätin, että vältän nettikauppoja tästä lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Pitää informoida sähköpostilla tilausnumeron kera. Selittää että tuli väärät vaatteet jne. Voi käyttää google kääntäjää jos ei englantia osaa.
Tilausnumeron kera.Mistä sen tilausnumeron saat? En itse ainakaan öydä kun halua tehdä palautuksen.
Sait vääriä, muttet ole saanut mitään? Sun tarinassa on jotain mätää.