Lue keskustelun säännöt.
Presidentti Niinistö eri linjoilla ydinasekeskustelusta Alexander Stubbin kanssa
07.02.2024 |
Kommentit (222)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ydinaseet ovat ainoa uskottava puolustus.
Niin ovat, mutta pelote on jo valmiiksi, kun olemme Naton jäsen. Ei niitä tarvitse Suomen alueelle tuoda, jotta ne olisivat uskottavia.
TÄMÄ !!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä varten ase on?
Sitä varten kehitetty, että osuessaan kohteeseen esim:Eläin, luoti tappaa
aseet ovat siis tappamista varten. Nyky-ihmiset ovat sellaisia että jos joku uhittelee aseella, sitä eivät kaikki usko. Siispä, asetta on silloin uhittelun sijaan PAKKO käyttää.
Periaate ydinaseella on sama
Mitä Suomen puolueettomuuteen tulee, emme ole enää ollenkaan ns.puolueettomia.
Käytännössä on siis venäjän näkökulmasta sama onko ydinase laukaistu meiltä vai tuosta aluevesirajalta.