Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tulipa paha mieli myyjälle kun asiakas osti vittuilulahjan.
20.12.2010 |
En nyt viitsi kertoa mistä oli kyse, mutta kertoili niin laveasti miksi on päätynyt kyseiseen tavaraan, niin vittuiluksihan se sitten selvisi. Tuli paha mieli sen lahjansaajan puolesta :( Suoraa naljailua eräästä hänen ominaisuudestaan, sellaisesta vielä jolle kukaan ei voi mitään, vaikka kuinka yrittäisi :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Nenäkarvatrimmeri?