Lue keskustelun säännöt.
Huomio Dublinissa käyneet!
18.08.2008 |
Olemme ystävien kanssa (ei lapsia mukana) lähdössä Dubliniin viettämään muutaman päivän lomaa. Kannattaisiko majoittua pohjois- vai eteläpuolelle Dublinia?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla