Lue keskustelun säännöt.
Aistihäiriö vauvalla täällä ollut kellään? Miten oireillut vauvana?
23.11.2010 |
Entä myöhemmin? Luin tuota ketjua, jonka otsikko oli, ettei vauva nuku varttia pidempään. Siellä yksi mainitsi, että heillä uuvuttava vauva-aika mitä todennäköisemmin johtui aistihäiriöstä, joka myöhemmin diagnosoitiin.
Googletin jo ja ainakin noiden perusteella vauvallamme saattaisi olla aistihäiriö.
Mutta mutta mihin minun nyt sitten pitäisi ottaa yhteyttä ja edetä tämän kanssa? Vauvamme on siis 5kk tällä hetkellä eikä selitystä huonounisuudelle ole löytynyt.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla