Onko käytäntöä kumpi ottaa huutonetissä yhteyttä, myyjä vai ostaja kun huuto loppunut?
Kommentit (10)
otan itse yhteyttä 3pv kohteen sulkeutumisesta.
Tietysti jos myyjällä ei ole käytössään vakioviestiä jossa ostaja saa automaattisesti myyjän tilinumeron, on ihan järkevää että myyjä ilmoittaa tilinumeronsa ostajalle ilman eri kyselyä.
Myyjä.
Ostajana kysyn tilinumeroa, myyjänä sen annan.
Ihmettelen, miksi ostaja ottaisi aina vakiona yhteyttä, miksi? Eikös huudon päättymisen jälkeen seuraava tarve viestille ole tilinumeron lähettäminen ostajalle ja sen tekee myyjä.
Ostajana kysyn tilinumeroa, myyjänä sen annan.
Ihmettelen, miksi ostaja ottaisi aina vakiona yhteyttä, miksi? Eikös huudon päättymisen jälkeen seuraava tarve viestille ole tilinumeron lähettäminen ostajalle ja sen tekee myyjä.
noutaako ostaja tuotteen vai tarviiko tilinumeron
jos siis nyös nouto mahdollinen
Joko vakioviestiin tilinro tai viestinä muuten, ettei ostajan tarvitse sitä kerjätä.
Myyjän velvollisuus
Joko vakioviestiin tilinro tai viestinä muuten, ettei ostajan tarvitse sitä kerjätä.
vielä huutojenkin jälkeen olemassa, eikä pelkkä hupihuutaja
Ainakaan omalle kohdalle ei hupihuutajia ole osunut.
vastauksista näet ap. Siispä ota aina ensin itse yhteyttä varmuuden vuoksi.
Vakioviestissä saa jo tilinumeroni. Postittelen tuotteita sitä mukaa kuin ostajat ovat ottaneet yhteyttä ja vasta viikon perästä alan kyselemään perään niiltä, joista ei siihen mennessä ole kuulunut. Myyn paljon ja sujuu parhaiten näin.
ostaja ottaa yhteyttä mutta mä oon ostanu nyt 3tuotetta 3pvän aikana ja kahdesta niistä myyjä on laittanut meklariviestissä jo yhteydenoton ja laittanut tilinumeron ja kiittänyt huudosta