Lue keskustelun säännöt.
Lapseni (8v.) oli laittanut kaverilleen ruman tekstiviestin, kun jäi kiinni,
26.09.2010 |
katumus on suuri, soitti itkien ja pyysi anteeksi ja huomenna lupasi halata heti aamulla kaveriaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla