Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdetään huomenna ajelemaan Espoosta Jyväskylään, talvirenkaat vai ei?

Vierailija
13.10.2010 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne huomiseks luvannu 20 cm lunta pohjanmaalle ja keski-suomeen...

Vierailija
2/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään huomenna ajelemaan Espoosta Jyväskylään, talvirenkaat vai ei?

yhtään sääennusteita seuraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdetään perjantaina melkein samalle suunnalle ja kyllä meinataan nastat laittaa alle..

Vierailija
4/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään huomenna ajelemaan Espoosta Jyväskylään, talvirenkaat vai ei?

yhtään sääennusteita seuraa?

ap

Vierailija
5/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi huomiseksi on luvattu ihan jumalatonta lumipyryä ja myräkkää. Sen jälkeen pitäs pakastua ja pari seuraavaa päivää näyttäs olevan pikkupakkasta.



ELI TALVIRENKAAT!

Vierailija
6/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohti Helsinkiä ja eiköhän se mies ne talvirenkaat mulle laita, kun luntakin ovat luvanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä vahinkoakaan ole jos ne renkaat jo vaihtaa. Ihan oikeasti! Pohjosessa on tapana vaihtaa renkaat ihan vakiosti lokakuun puolessa välissä. Aamut on jo kylmiä ja illat kosteita, mustaa jäätä on varmasti. Ja kun ei koskaan voi tietää minä aamuna se lumi on maassa.

Vierailija
8/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu tapoihin

ap

ihan vapaasti. En liiku sielläpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan tässä Jkl:n pohjoispuolella ja maa on valkoinen ja huomiseksi pukkaa 20cm lisää. Siinähän lipsuttelet kesäkumeilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä