Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa,ahdistaa ja v...tuttaa.

Vierailija
26.09.2010 |

Elämä on yhtä työtä, ensin töissä ja sitten kotona. Viikonloppuisin riittää pyykkiä, tiskaamista, ruuanlaittoa, silitystä, imuroimista, pölyjen pyyhintää, tavaroiden keräämistä ym. Ei nämä työt lopu ikinä.



Masentaa kun monet kaverit kertoo tulevista lomasuunnitelmista ja varatuista matkoista. Meillä ei ole mahdollisuutta matkustaa, eläminen vie kaikki rahat:(. En nyt varsinaisesti kaipaa reissuja joka vuosi, mutta olisihan se kiva kerran kymmeneen vuoteen käydä ulkomailla. Olen siis viimeksi käynyt ulkomailla vuonna 2002 ennen kun saimme lapsia.



Tänään vähän apaattinen fiilis. Tartteis keksiä jotain piristystä tähän elämää. Joku haave tai suunnitelma.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi