Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten laitan hiukseni juhliin?Ehdotuksia?
17.09.2010 |
Pitkät suorat hiukset,sivuilta kerrostetut.Hiukset vaan rötköttää päässä ja on tylsät,mitä teen niille? Pääni näyttää pallolta jos hiukset on kiinni joten ei mitään nutturaa ainakaan
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
pese, suihkuta tuuheuttavaa tyvikohotusainetta, föönaa kuiviksi ja kuohkeiksi. Ota sivuhiukset osioksi ja vedä ne alas takaraivolle muiden hiusten päälle ja kiinnitä kauniilla soljella tai lenksulla. Nostata sormilla päälaella olevia hiuksia niin, että kampaus saa pehmeyttä. Sitten vaan hiuslakkaa suihkaus ja juhlimaan!