IS kävi baarikierroksella Helsingin yössä, joka juhlakansan mukaan toimii paremmin kuin Tinder
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011373852.html
"Erityisesti yhtä paikkaa ylistettiin maksimaalisesta flaksista sitä vinkataan jopa turisteille, jotka haluavat tavata kauniita naisia"
---
"
Pöydässä skumppalasin äärellä istuu Mirella, 38. Hänellä on illalle yksi selkeä tavoite.
Odotan, että saan tänään seksiä, nainen täräyttää suoraan
Tanssilattialla mietin, minkä maalaista ottaisin. Kallessa saa, en muuten olisi tänne tullut. Mummotunneli on toinen"
Eipä yllätä. Suomi on ulkomaalaisen miehen seksiparatiisi. Näistä lyhyistäkin suhteista syntyy lapsia jotka me muut maksamme.
Toki suomalainen nainen saattaa rauhoittuakin suomalaisen miehen kanssa muutamaksi vuodeksi, mutta kohta taas haarovälissä polttaa ja pitää lähteä itseään tarjoamaan. Sitten tulee niitä eroja.
Suomalainen nainen on halpa hutsu.
Kommentit (35)
En kyllä itse tekisi koskaan tuollaista haastattelua. Pidän yksityiselämäni ihan omana tietonani.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse tekisi koskaan tuollaista haastattelua. Pidän yksityiselämäni ihan omana tietonani.
Ai? Jaat bebaa ulkomaalaisille julistamatta sitä?
Vierailija kirjoitti:
Mummotunnelissa olen saanut vuosien aikana joku 40 naiselta.
Olet varsinainen incel. Steven Thomas sai parissa vuodessa 200 naiselta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c4d43da1-288a-458b-93a2-564ff5be1f50
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikähaitari?
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmetellään raiskaustilastoja.
Joku ulkkishan saattaa erehtyä ajattelemaan, että kaikki naiset ovat siellä samaa hakemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmetellään raiskaustilastoja.
Joku ulkkishan saattaa erehtyä ajattelemaan, että kaikki naiset ovat siellä samaa hakemassa.
Kaikki ovat, tai ainakin 80%.
Jokainen tietty tekee mitä haluaa. Itse en nää vaan tuossa mitään hehkuttamista. 38 v ja yhden illan juttuja hakemassa baarissa. Mun mielestä jopa vähän säälittävää. Mut tää on vain mun mielipide. Taatusti voi osua kohdalle vähemmän kivoja juttuja, kun tuntemattomien matkaan lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ikähaitari?
Se on noin 20-45v mutta olen itsekkin ollut 25-40 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen tietty tekee mitä haluaa. Itse en nää vaan tuossa mitään hehkuttamista. 38 v ja yhden illan juttuja hakemassa baarissa. Mun mielestä jopa vähän säälittävää. Mut tää on vain mun mielipide. Taatusti voi osua kohdalle vähemmän kivoja juttuja, kun tuntemattomien matkaan lähtee.
Tässä ei ole kyse tuosta, vaan siitä, nähdäänkö Suomi seksiparatiisina vaikkapa ihan tavallisille eurooppalaisille miehille. Ei ole suomalaisilla miehillä vastaavaa luksusta tyyliin, matkusta Saksaan tai Ranskaan niin saat naista heti.
Suomi on kuin Thaimaan Pattaya, sillä erolla, että hutsut ovat täällä ilmaisia.
Taas kateelliset suomalaismiehet äänessä, mutku toi saa ja mä en yhyyy
Mummotunnelis on kyl flaksi käynyt. Mut naiset ei vaan halua parisuhdetta kun minä haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vituttaa jos suhteen alussa kerrotaan bodycount. Jos se miehellä on kolme ja naisella 100 niin onhan se huono lähtökohta.
Mummotunnelissa ei viitsi käydä kun aina on liuta nälkäisiä puumia vieressä kehräämässä, ja samaa sanoo moni muukin suomalainen mies. Hyvä että heille sitten kuitenkin on edes ulkomaista tarjolla, ettei tarvitse ilman olla.
En kyllä ihmettele yhtään että parisuhteiden määrä vähenee koko ajan ja sinkkujen osuus lisääntyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se vituttaa jos suhteen alussa kerrotaan bodycount. Jos se miehellä on kolme ja naisella 100 niin onhan se huono lähtökohta.
Ruumisluku? Ruumis on kuollut ihminen.
Helsingin lentokentällä on tyytyväisen oloisia ulkomaalaisia miehiä. Mikäs siinä ollessa pussit tyhjänä.