Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin olet viimeksi uinut järvessä?

Vierailija
23.06.2023 |

Minä pikaisesti ehkä 3 v sitten, mutta nautinnollisesti ehkä 10 v sitten. Lapsena viimeksi monta kertaa päivässä järvessä, se oli ihanaa.

Kommentit (262)

Vierailija
261/262 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et nautiskele siitä ap? Aika hölmöä kun Suomessa asutaan.

No, se on sinun mielipiteesi. Minun on, että on hölmöä on nimeomaan mennä uimaan kylmiin suomalaisiin järviin. Alle 27-asteinen vesi on aivan liian kylmää, ei siinä viitsi uida. Mieluiten veden tulisi olla 30-asteista, tai jopa hieman yli. Ja veden kirkasta, ei tyypillisen suomalaisjärven p:n ruskeaa.

Eräs kukoistavan terveyteni perustoista on, että pulahtelen kylmiin vesiin läpi vuoden.

Kiertää veri!

Uiminen on tylsää puuhaa, joten en järvessä hukkaa aikaani. Harrastan muutoin monipuolista liikuntaa joka päivä.

Vierailija
262/262 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla Saimaassa mökkilaiturilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla