Lue keskustelun säännöt.
Mulla on maanantaina synttärit ja meinasin laittaa kynttiläillallisen mulle ja miehelleni
09.10.2010 |
Naudan sisäfilepihvit nyt ainakin, kun ne on molempien ehdoton lemppari. Mitä niiden kanssa tekis? Yleensä oon paistellut kasviksia seuraksi ja tehnyt punaviinikastikkeen. Olisko mitään mielikuvituksellisempaa ehdotusta?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla