Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä opettajaa siellä päivähoidossa enää tarvitaan?
13.08.2008 |
Avustajalla ona varmaan "kaks"i työtä: aamupäivällä on avustajana ja iltapäivällä hoitajana päivähoidon puolella.
Meillä ainakin ihan tavallinen juttu.,
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
jotta lapsille kehittyisi edellytykset oppia edes suomen kielen hallinta siten, että he pystyvät ilmaisemaan itseään ymmärrettävästi. Sitä samaa jatketaan sitten peruskoulussa. Suosittelen sinullekin.