Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paljonko tiskikoneenne maksoi?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja tais olla jotain 900 euron pintaa n. 6 vuotta sitten.
Alue: Aihe vapaa
Ollaan ostettu 3 tiskikonetta tässä parin vuoden sisään. Halvin maksoi 300, toinen 469 ja kolmas 550. Eka Siemensin Itä-Eurooppalainen halpamalli, toka ja kolmas Siemensin Saksan tuotantoa, jossa ajastusmahdollisuus. Tokassa ei asennusta mukana, joten siksi vähän halvempi tuo hinta. Lisäksi ollaan ostettu 18-22 euron kaukaloita noihin alle.