Lue keskustelun säännöt.
Muita, jotka vihaa LUKKEJA yli kaiken?
12.08.2008 |
Ne on oikeasti olennoista hirveimpiä! Koikkelehtivia leijuvia palloja, hyi helkkari!!! Ja taas on syksy ja niitä vilisee joka puolella:(
Kommentit (2)
Mulla vähenee aina toi tupakointi rajusti, kun parvekkeen seinät oikein aaltoilee lukkeja syyskuusta marraskuuhun...
Ne on jotain käsittämättömän iljettävää!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
just kävin parvekkeella ja seinät oli täynnä niitä!! Enkä pelkästään vihaa vaan pelkään niitä, vaikka eivät edes mitään tee. :(