Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himolakkaajia paikalla? Mikä on paras kynsilakkamerkki?

Vierailija
22.07.2010 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävät yhdellä vedolla viikkoja.

Vierailija
2/4 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta niissä on eroja, osa hyviä osa ei. Ja sit joku Rimmelin (?) nopeasti kuivuva on kans kestävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimmelin 60 seconds ( tai jtn sinnepäin) on paras kaikista (kuivuu nopeesti ja kestää!). Ja on kumma kyllä tosi edullinen.

Vierailija
4/4 |
22.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi, Poshe, China Glaze, Essie, Orly jne. Suomesta niitä ei kannata ostaa vaan tilata ulkomailta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi