Lähtisitkö kodinhoitajaksi 20 h/viikko, 500 e/kk ?
Kommentit (6)
Ilmoitusta näkemättä kommentoin vaan, että ei tuohon varmaan kovin tunkua ole, kun ne jotka työtä voisivat tehdä ovat todennäköisesti tukien varassa ja mielummin työttöminä kuin tuolla palkalla töissä.
Jos kyseessä on "kevyet kotityöt", kiva ja hyvä työnanaja, olisihan tuo helppo duuni opiskelijalle, eläkeläiselle, kotiäidille jne. mutta hyvinvointisysteemi on rakennettu niin, että tuskin tuolla työllä ottajia on.
se on au pairin paikka (asunto ja ruoka). Au pairille oikeasti minimipalkka on 250e/kk, tämä perhe maksaa 500e. Mielestäni aika reiluja.
Molin sivuille ei enää saa laittaa au pair ilmoituksia, siksi varmasti etsivät "kodinhoitajaa"
on koulussa henkilökohtaisen avustajan tai koulunkäyntiavustajan minimipalkka
Au pair on eri juttu.
Ja miksi ei saa laittaa ilmoituksia, en tiedä, mutta tänä vuonna on tullut uusi sääntö.
todellakaan