Lue keskustelun säännöt.
Entäpä uusi tutkimus, jonka mukaan...
20.05.2010 |
Rakkaus tappaa intohimon...eli mitä samanlaisempia ollaan, sitä todennäköisemmin seksi loppuu jossakin vaiheessa tai ainakin harvenee minimiin.
Sen sijaan erilaisuus tai saavuttamattomuus kiihottaa?
Sekö se sitten on?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
sun pointtia. Millä tavalla rakastaminen tekee ihmisistä samanlaisia?