Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entäpä uusi tutkimus, jonka mukaan...

Vierailija
20.05.2010 |

Rakkaus tappaa intohimon...eli mitä samanlaisempia ollaan, sitä todennäköisemmin seksi loppuu jossakin vaiheessa tai ainakin harvenee minimiin.



Sen sijaan erilaisuus tai saavuttamattomuus kiihottaa?



Sekö se sitten on?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pointtia. Millä tavalla rakastaminen tekee ihmisistä samanlaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi