Alkaako se elintarvike alan lakko keskiviikkona?
Joka paikka on täynnä vain uutisia tuhkasta, eikä tästä löydy mitään..
Kommentit (14)
mutta sinänsä ihan sama, ei tässä kukaan nälkään kuole lakon takia. en ymmärrä noita hamstraajia...
ensin olis tiedossa elintarvikealan lakko, sitten saman alan työsulku (mahdollisesti) ja sitten mahdollinen kaupan alan lakko...
kun ihmiset hamstraa hullun killto silmissä. Ja ihan aiheesta kyllä lakkoillaankin. -Lakon piiriin kuuluva-
ruokaa riittäisi kyllä, mutta tänäänkin näin jo yhden nälkäkurjen hakemassa ihan varuiksi kärrykaupalla tavaraa! Ja todellakin aiheesta lakkoillaan!
Meidän paikkakunnan Prisman lihahyllyt on jo viikkoja ammottaneet tyhjillään. Enempää tyhjäksi ne ei yksinkertaisesti voi tulla.
Kummallista on, että samaan aikaan läheisen kaupungin Prismassa on lihahyllyt notkollaan tuotteita.
Eli ei ole varmaa vielä. Vimeistään tiistai iltana kklo 18-20 on tiedossa tuleeko lakko, mutta voin sanoa että lähes varmasti lakko toteutuu.
Olisitte nyt käyneet edes lukemassa tuon linkin joka teille annettiin.
"Elintarviketyöläisten liitto SEL uhkaa aloittaa aiempaa laajemman, kolmipäiväisen lakon keskiviikkona."
Lakko kestäisi toteutuessaan keskiviikosta 00.00- Perjantai 24.00. Jos ja kun lakko alkaa niin työnantajapuoli on vielä uhannut laittaa työsulun ensiviikolla kolmelle päivälle.
Myyjä hyllytti tavaraa ja sanoi, että vasta tänään saaneet kunnolla tavaraa sen edellisen lakon jälkeen. Ja jos nyt tulee tämä uusi lakko, niin kaikki loppuu varmasti. On vielä niin laaja tämä. Siihen vielä päälle se työsulku, niin homma on sekaisin taas pitkään.
kun ihmiset hamstraa hullun killto silmissä.
Ja ihan aiheesta kyllä lakkoillaankin.
-Lakon piiriin kuuluva-