Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaako se elintarvike alan lakko keskiviikkona?

Vierailija
19.04.2010 |

Joka paikka on täynnä vain uutisia tuhkasta, eikä tästä löydy mitään..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset hamstraa hullun killto silmissä.

Ja ihan aiheesta kyllä lakkoillaankin.



-Lakon piiriin kuuluva-

Vierailija
2/14 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinänsä ihan sama, ei tässä kukaan nälkään kuole lakon takia. en ymmärrä noita hamstraajia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin olis tiedossa elintarvikealan lakko, sitten saman alan työsulku (mahdollisesti) ja sitten mahdollinen kaupan alan lakko...

Vierailija
4/14 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizza-päivä :P En jaksa ressata.

Vierailija
5/14 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset hamstraa hullun killto silmissä. Ja ihan aiheesta kyllä lakkoillaankin. -Lakon piiriin kuuluva-


ruokaa riittäisi kyllä, mutta tänäänkin näin jo yhden nälkäkurjen hakemassa ihan varuiksi kärrykaupalla tavaraa! Ja todellakin aiheesta lakkoillaan!

Vierailija
6/14 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän paikkakunnan Prisman lihahyllyt on jo viikkoja ammottaneet tyhjillään. Enempää tyhjäksi ne ei yksinkertaisesti voi tulla.



Kummallista on, että samaan aikaan läheisen kaupungin Prismassa on lihahyllyt notkollaan tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei ole varmaa vielä. Vimeistään tiistai iltana kklo 18-20 on tiedossa tuleeko lakko, mutta voin sanoa että lähes varmasti lakko toteutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa?

Vierailija
12/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte nyt käyneet edes lukemassa tuon linkin joka teille annettiin.



"Elintarviketyöläisten liitto SEL uhkaa aloittaa aiempaa laajemman, kolmipäiväisen lakon keskiviikkona."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakko kestäisi toteutuessaan keskiviikosta 00.00- Perjantai 24.00. Jos ja kun lakko alkaa niin työnantajapuoli on vielä uhannut laittaa työsulun ensiviikolla kolmelle päivälle.

Vierailija
14/14 |
19.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä hyllytti tavaraa ja sanoi, että vasta tänään saaneet kunnolla tavaraa sen edellisen lakon jälkeen. Ja jos nyt tulee tämä uusi lakko, niin kaikki loppuu varmasti. On vielä niin laaja tämä. Siihen vielä päälle se työsulku, niin homma on sekaisin taas pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi