Lue keskustelun säännöt.
suomen lipun taitto-ohje? osaako joku kertoa miten oikeaoppisesti taitellaan?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Otetaan siniristin vaakaraidan päistä kiinni, sormen mitan verran sinisen puolelta. "Heilautetaan" valkoinen osio toiselta puolelta sinisen päälle niin, että sinistä kääntyy se sormen mitta mukana. Toiselle valkoiselle puolelle sama temppu. Jää vielä ohut suikale valkoista ja se heilautetaan vielä kerran keskelle. Sitten taitetaan lippu niin, että valkoiset osat jäävät taitoksen sisälle. Sitten vaan pari taitosta vielä ja lippu on hienossa sinisessä paketissa! :)