Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksiovinen auto 2-lapsisessa perheessä?

Vierailija
15.04.2010 |

Onnistuuko 2-ovisen auton kanssa eläminen (jos se ainut auto) 2-lapsisessa perheessä jossa tarvitaan enää korokkeita ja auton omia vöitä kummallakin lapsella ja lapset saa vyöt pääsääntöisesti itse kiinni ja auki.



Mies kun haaveilee urheilullisesta autosta ja 2-oviseen ei tarvitsisi lainarahoja ottaa, nelioviseen samanmerkkiseen malliin tarvii ainakin 20 000 lisälainaa, jotta saa edes vastaavan tehokkuuksiltaan jne.

Aina on ollut 4-ovinen. (Takakontti olis mallissa tarpeeksi iso meille kuitenkin.)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla