Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedän, tiedän, tylsää kysyä mielipidettänne hiuksista, mutta...

Vierailija
06.05.2010 |

auttakaa mua tän kerran.



Nyt näytän peikolta, menninkäiseltä, noita-akalta.

Tukkapehkoni on punaruskea liki olkapäälle, kihara, paksu ku tamman harja.



Haluttais vaaleampaa sävyö, se nuorentais, raitoja kenties?

Millainen kampaus sopisi tällaiselle tavalliselle naamalle, hieman pyöreähkölle jopa.

En jaksa laitella tukkaa, en aamuisin halua värkätä sitä, tykkään nukkua mieluummin sen ajan.



Olen pese ja puristele tyyppi.

En kuitenkaan halua pitää kiinni tukkaa, lisäksi olen tällainen kyttyräniskainen nainen, en haluais ainkaan , että leikkaus korostaisi pattia niskassa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta vaalea tukka sopii parhaiten alle 25-vuotiaille. Tämä siis minun mielipiteeni. Onko tukkasi luonnostaan kihara? Mitä jos leikkaisit hyvän lyhyen mallin? Itselläni on myös pyöreähköt kasvot ja lyhyt malli sopi yllättävän hyvin ja näytti pirteältä. Jos sinulla on luonnostaan vähän taipuisa tai paksu tukka, niin nouseepahan paremmin, sillä omani on ihan piikkisuora ja aina saa jotain tököttiä laittaa, jottei ihan päätä myöten matelisi.

Vierailija
2/4 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa mennä kampaajalle. Paha sanoa näkemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaikka mtv3 makeover- palveluun oman kuvasi ja mallailet siellä malleja ja värejä/raitoja?

Tietty jos tukka on kihara ei eri malleista saa kovin hyvää kuvaa.

Vierailija
4/4 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tukkani on kesällä kun aurinko vaalentaa. Nyt tukkani värjätty tummemmaksi. :)



Jotenkin lyhyttä en haluaisi, tuntuu, että pää on sitten ihan ku nuppineulan nuppi. Vartalokaan nyt ei enää mallinmitoissa ole. Lyhyttä on ollut kuiten aina välillä, jopa kaljukin.



Minulla on hiuksissani luonnontaipuisuutta, mutta on myös tyvikohotusta, permanenttiä laitettu syksyllä.



Olen menossa kampaajalle ensi viikolla, ajattelin vaan kysellä muidenkin mielipidettä kuin kampaajan ja itseni.



Käynkin kurkkaamassa tuon linkkivinkin.