Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntolainasta asiaa..

Vierailija
06.05.2010 |

Kysyn nyt täällä, jos joku osaisi sanoa, minkäkokoista lainaa suunnilleen saisi pariskunta, jonka tulot yhteensä n.2700 (ikävä kyllä). Itse olen toistaiseksi vanhempainpäivärahalla kotona, hoidan pientä lastamme. Sen jälkeen on itsenikin pakko mennä töihin; talous ei yksinkertaisesti kestä kotihoidontukea. Olemme molemmat vakituisessa työpaikassa ja muita lainoja meillä ei ole.

Aika pankkiin on varattuna lainaneuvotteluun, mutta olisi mukava tietää, mikä suurinpiirtein meitä odottaa. Vai myönnetäänkö meillä lainaa ollenkaan..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat sinne sen summan, minkä maksimissaan voitte maksaa ja toisella kerralla minkä minimissään kuussa lainanhoitoon. Huomioikaa, että vastikekin maksetaan.

Meidän tulot oli hiukan paremmat, kun lainaa haettiin, nyt kun oon kotihoidontuella, niin tulot on suunnilleen tuo ja se pankissakin sanottiin ja max summa, joka oltaisiin saatu, oli 160 000e, vähemmän onneksi tarvittiin. :) Viime kesänä neuvoteltiin.

Vierailija
2/2 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä mekin sitten jonkinmoinen laina saadaan, tarve ei olekaan kuin n. 80 000 ja 10-15 000 rempparahaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla