Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiljattain lapsivakuutuksen Tapiolasta ottaneet:

Vierailija
06.05.2010 |

Voiko tosiaan olla että varausmaksu = ensimmäisen vuoden vakuutusmaksu = 80 eur? Järjettömän halpaahan tuo noin olisi, ja vakuutuskirjassa noin lukee (ok, lapsi syntyy kesken kauden eli alusta maksetaan n. 4 kk "turhasta", mutta silti..?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin muistelisin? Tai sitten kun vauva oli tietyn ikäinen niin uusi kausi alkoi. Jotenkin hassusti se meni. Tapiola muuten korvaa kaikkein laajimmin. Myös perusrasvat yms. Ollut meillä kovasti hyötyä moisesta.

Vierailija
2/2 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varausmaksu vähennetään ekan vuoden maksusta. Ja ekan vuoden maksu alkaa siitä kun vakuutus voimassa (ei siis siitä kun vauva syntyy). Näin ainakin silloin kun meille on valuutukset otettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan