Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen, siedätkö jos amis neuvoo sua vittumaisella asenteella sormi pystyssä?

Vierailija
26.04.2010 |

Neuvoo vaikka tietäväisenä lastenhoidosta ja pitää esitelmää kuinka elämää tulee elää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sen sijaan "amis" neuvoo minua ystävällisesti vaikkapa sähkölaitteen asentamisessa tai lastenhoidossa, niin otan neuvot kiitollisena vastaan.

Vierailija
2/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat ovat kuitenkin aina oikeassa. Minulle siis maksetaan siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin muuten, sietäisin vittuilun ja sormipystyssä olemisen keneltä tahansa, jos olisin itse tehnyt pahan kämmin. Mutta jos olisin hoitanut asiat hyvin, tuuppaisin vittuilijan ojaan sormensa kanssa.

Vierailija
4/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että kukaan tulee vittumaisella asenteella sormi pystyssä neuvomaan miten muiden pitää elää elämänsä... eipä taida olla paljon koulutuksella tekemistä sen mieltymyksen kanssa.

Vierailija
5/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoo vaikka tietäväisenä lastenhoidosta ja pitää esitelmää kuinka elämää tulee elää.

Jos on lastenhoidon ammattilainen, niin otan mielelläni neuvoja vastaan. Sen sijaan esitelmää siitä, miten elämää tulee elää, en jää kuuntelemaan.

akateeminen

Vierailija
6/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättäisin omaan arvoonsa. Yleensä ongelma on tämän vittumaisen asenteen omaavalla ihmisellä itsellään. Kyllä varmaan sietäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan siedä vittumaista asennetta keneltäkään. Sen sijaan tietopitoista, rauhallista ja keskustelevaa neuvonta kuuntelen mieluusti keneltä tahansa asiansa aidosti osaavalta.

Vierailija
8/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen kyllä kaiken loppuun asti. Sanat tai mielipiteet harvemmin heilauttaa mihinkään suuntaan. Jos vastapuoli käy käsiksi samalla kun jakelee neuvojaan niin saatan heilahtaa. Mielipidettäni harvoin muutan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostelua en siedä, mutta neuvot otan aina vastaan. Eri asia haluanko toteuttaa neuvoja.

Vierailija
10/10 |
26.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi isosiskoa, joilla ei juuri ollut lukupäätä. Ovatkin nyt sitten omaksuneet asenteen, että koska minä ja mieheni ollaan akateemisia, me emme voi tietää mitään käytännön elämästä.



Rasittavinta on se, että kummallakaan ei ole uraa, ei lapsia, ei taloa, ei mökkiä, ei pihaa tai puutarhaa, ei autoa, eikä ajokorttia, mutta nämä ovat kuitenkin asioita, jotka he ehdottomasti hallitsevat meitä paremmin - eivätkä he todellakaan salaa osaamistaan.



Toinen saattaa pahimmillaan tempoa lapion kädestä ja istuttaa puun pihalla eri paikkaan kuin mitä minä aioin... Nytkin meillä sitten jököttää kirsikkapuu suoraan korkean räystään alla. Eipä jäänyt puusta paljon jäljelle, kun viime talven jäät ja lumet tuli katolta alas. Mutta hienoa oli saada siihenkin opastus!



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä