Lue keskustelun säännöt.
Onko muilla ollut ongelmia KIMPERIn kanssa??
15.04.2010 |
Olen maksanut tilaamani pipot jo kolme viikkoa sitten.Tilausaikana he vastasivat todella pikaisesti sähköpsteihin yms.Nyt olen kolmena päivänä lähettänyt s.postia ja kysellyt perään kun pipoja ei vain kuulu,mutta eipä kuulu myöskään vastausta as.palautteeseen!!
Onko muilla mitä kokemuksia tilaamisesta heiltä?? Ekaa kertaa tilasin ja olen aivan järkyttävän pettynyt!! :(
Siis kun kyseessä on kuitenkin firma niin mitä mun pitäs tehdä saadakseni edes sitten rahat takaisin??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla