Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi etukameralla tulee kauniimpia naamakuvia?
25.06.2022 |
Vaikka ei ole kauneusfilttereitä päällä. Kumpi nyt sitten on todellisuus: etukamera vai tavallinen?
Näytän siis etukamerassa kapeanaamaisemmalta ja suurisilmäisemmältä kun taas normikamerassa taikinanaamaiselta.
Kommentit (3)
Etäisyys kameraan kolmisen metriä.
Siksi selfiet on outoja kun kellään ei ole kolme metriä pitkiä käsiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Etukamera on siis se, joka on samalla puolella kuin näyttöruutu?
Alue: Aihe vapaa
Etukameran edessä on kauniimpia ihmisiä