Jos on esim. lenkillä, pitääkö vastaantulijaan ottaa aina silmäkontakti??
Tämä ikuinen ongelma, kun en haluaisi, mutta tuntuu töykeältä jos en ota. miten teet?
Kommentit (30)
Olisi aika creepyä jos joku tekisi noin.
Ei tarvii. Mielummin kannattaa katsoa eteensä mihin kävelee.
Ja seuraavaksi itketään että joku tyyppi rupesi seuraamaan.
Katso haaroväliin kiinteällä tuijotuksella, siis sen vastaan tulijan. Niin mäkin teen.
Pakko syntyä ja pakko kuolla, muuta pakkoa ei ole.
On pakko. Itse pysäytän kaikki ne vastaantulijat, jotka laiminlyövät silmiini katsomisen.
Pelaa pogoa, niin kukaan ei ihmettele, kun tuijotat kasvojen sijaan kännykkäsi ruutua.
Pitää ottaa ja kysyä minnekä on kiire, ja toivottaa hyvää päivän jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei, miksi pitäisi? No, joo, jossain maaseudulla ehkä sitä pidetään normaalina.
Mistä sinä tuollaisen käsityksen olet saanut?
Kyllä pitää ja jos vastaan tulee vanhempia ihmisiä, niin pitää myös niiata. Teen aina näin kun en halua olla epäkohtelias kenellekään.
Kyllä siellä keskitytään omaan suoritukseen ja katsotaan, mihin se riittää.
Aina katson silmiin ja katselen mutta harmiksi usein kukaan ei edes katso minua :( olenko näkymätön
Itse otan. Minulla vain sellainen tapa.
Mulla vaikee olla katsomatta vastaantulijaa. Joku oma tapa tai tulee itseltä sisältä automaattisesti joku tapa vaan. Silmiin vilkaisen pikaisesti usein.
Minä otan ja hymyilenkin useimmiten. Olen vain sellainen, kiinnostunut ihmisistä. Mutta mikäl pakko ei ole jos ei tunnu luontevalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, miksi pitäisi? No, joo, jossain maaseudulla ehkä sitä pidetään normaalina.
Mistä sinä tuollaisen käsityksen olet saanut?
No ihan kokemuksesta, että siellä tervehditään tuntemattomiakin ja yleensä siinä tilanteessa katsotaan toista edes vähäsen.
Vierailija kirjoitti:
Aina katson silmiin ja katselen mutta harmiksi usein kukaan ei edes katso minua :( olenko näkymätön
Et ole näkymätön, vastaantulijalla vaan saattaa olla ajatukset muualla tai mielenterveysongelmia. T. Ahdistushäiriöinen, joka ei voi ottaa katsekontaktia
Eilen aamulla kun olin lenkillä ja takaisinpäin tulossa oli hieno maisema kun kaunotar kireä perse ja pinkki hameen tapaiset housut, oli ilo kävellä takana 20min. m34
Ikää sillä oli varmaan 40v mutta todella hyvin säilynyt.
Kannattaa katsoa, mistä sitä tietää, mikä m u r h a a j a p e r v o sieltä tulee.