pienen vauvan yskä ja nuha, muilla?
Meidän kuukauden ikäistä vaivannut flunssa laitokselta asti.
Oireina varsinkin aamulla (pitkän makuulla olon jälkeen) röhinä.
Päivällä usein liki oireeton. Ei kuumetta.
Ja nyt viime yönä sitten yskähteli pari kertaa tosi kumahtavasti. Syö tosi hyvin, eikä tunnu vaivastaan kärsivän, eli hengittää hyvin jne.
Kyselinkin neuvolasta, että milloin olisi syytä viedä vauva lääkäriin.
Perusohjeet sain; jos kuume nousee, syöminen heikkenee tai hengittäminen alkaa kuulostamaan raskaalta jne.
Tällaista kuulemma nyt paljon liikenteessä pienillä vauvoilla.
Tiedän toisen perheen, jossa vajaa kolmekuisella myöskin laitokselta asti vastaavaa ja vauva kyllä röhisee ihan kuuluvasti koko ajan. Lääkärissä kävivät=> ei toimenpiteitä.
Meillä lääkäri maanantaina ja toki mennään aiemmin, jos tarve vaatii.
Nyt kysynkin, että onko muilla tällaista, kun kerran on nyt niin yleistä?
Alkaa hiipiä kaikenmaailman pelot eräästä piikistä mieleeni...
villi mielikuvitus nimittäin...
Kommentit (2)
mutta minut on.
...vähän lentää siis mielikuvitus.
En siis halua tästä mitään rokotuskeskustelua, vaan ihan huhuilen, että onko muita äitejä joiden alle kolmekuiset olleet tällaisessta flunssassa.
niin eihän noin pientä ole rokotettu. Eihän?