Tiedoksi av-mammat: äitiys ei ole pyhä asia
Äiti ei ole yhtään sen tärkeämpi kuin isäkään. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys.
Äidit eivät ole millään jalustalla tai korkeammalla pallilla isään nähden.
Ei ihme, että eroja tulee kun naiset pitävät itseään jumalan asemassa heti kun ollaan raskaana. Niin lähtisin minäkin jos olisin mies.
Kommentit (9)
Ei kai se ole jumalan asema, jos äiti haluaa apua raskaana ollessaan? Kun on huono olo jne. Niin sitäkö ei miesten tarvitse jaksaa? Vai mitä lie tarkoitat?
Ja jotenkin katkera jostakin.
Lapsia saaneelle naiselle on ihan luonnollista, että häntä tulee huomioida. Ei siinä millään jalustalla olla. Kun se mies ei kanna sitä elävää olentoa sisällään ja pungerra sitä vielä alapäästään ulos. Eikä miehellä tissit valu jne.
Älykkäillä miehillä ei kyllä tämänkään asian kanssa ole mitään ongelmaa.
vaan siitä että äiti ei ole mitenkään pyhä tai jalustalla, etenkänä verrattuna isään.
Ja jotenkin katkera jostakin.
Lapsia saaneelle naiselle on ihan luonnollista, että häntä tulee huomioida. Ei siinä millään jalustalla olla. Kun se mies ei kanna sitä elävää olentoa sisällään ja pungerra sitä vielä alapäästään ulos. Eikä miehellä tissit valu jne.
Älykkäillä miehillä ei kyllä tämänkään asian kanssa ole mitään ongelmaa.
jolle lapset ovat ykkössijalla. Joka heidän arkensa jakaa ja heitä huoltaa.
Se tulee vasta kakkosena, joka on paljon poissa, paikalla ollessaankin poissaoleva ja jättää lapset kuin nallin kalliolle jos huomaa jotain kiinnostavampaa.
Eiköhän mene yksilökohtaisesti, kumpaan kastiin kuuluu. Meillä eka oli äiti, jälkimmäinen isä.
Jos lapsilta kysytään, mikä on muuten helvetin väärin, kumpi on tärkeämpi isä vai äiti, niin lapset eivät kykene sitä määrittämään eli heille kumpikin on yhtä tärkeä.