Lue keskustelun säännöt.
ajatelkaa, nyt on vasta helmikuun alku. vielä pari kuukautta aikaa sataa lunta.
Kommentit (2)
Paljosta vedot, että Oulussa pyöräillään sulalla asfaltilla taas maaliskuun lopulla!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja sitten kun tuo lumi alkaa sulaa, niin se sitten kestää. Lyödäänkö vetoa, että juhannuksena on vielä kasoja.