Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihanaa

Vierailija
13.02.2010 |

keskiviikkona 37 raskausviikkoa täynnä ja vauva täysiaikainen.Vielä jos 3 viikkoa jaksaisi,en usko että kovin hirmuisesti yli menee kun muutkin lapset syntyneet lasketunajan tienoilla.



Miten teillä muilla kolmas synnystys, oliko nopea jos keskimmäinen syntyi nopeaa?Minulla synnytys ei kestänyt kuopuksesta kuin reilu 3 tuntia,pelottaa kuin nopea/hidas nyt edessä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata kysymyksiisi mutta vähiin käy ennen kuin loppuu...

Mullakin oli toka synnytys tosi nopea ja kolmas vauva haaveissa, joten itseäkin kiinnostaisi tietää miten se kolmas menisi nopeudestaan...

Vierailija
2/2 |
13.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka suht hidas synnytys,toinen taas huomattavasti nopeampi/helpompi, ohi muutamassa tunnissa.Ja kolmannesta meni lapsivedet muistaakseni edellis- iltana ja poika syntyi vasta seuraavana päivänä.Eli oli hitaampi kuin kuopus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän