Metoo ei koske miehiä eikä ole koskaan koskenutkaan
Metoo on naisten kamppanja ja on aina ollut enkä ymmärrä miksi miehet ovat yhtäkkiä kiinnostuneita siitä ja haluavat omia sen itselleen? Esimerkiksi koska ja missä miehet ovat joutuneet ahdistelluiksi, häirinnän kohteeksi, esineellistetyksi tai pahoinpidellyiksi?
Kommentit (16)
Koskee esim. Kevin Spaceyn ahdistelemia nuoria miesuhreja.
Olen kokenut noita kaikkia naisten toimesta.
M
Sairaita homoja jotka arvostelee ihmisten ulkonäköä, sellaset eliminoidaan maailman kartalta!
Voimaantuneet naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Miehet on luonnollisesti ylivoimaisia naisiin verrattuna. Miehet on isoja, vahvoja, nopeita, älykkäitä, loogisia, turvallisia, huolehtivaisia, teknisiä, rakentavia, taitavia johtajia. Kaikkea mitä naiset eivät ole. Sehän naisia sapettaa. Aivan turhaan naiset yrittävät kilpailla miesten kanssa. Miehet on kaikessa parempia.
Maailmassa on edelleen vahvemman oikeus voimassa. Siksi naiset tarvitsevat miehiä jotka puolustavat naisia.
Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt naisten puolueet vihreät ja vasemmisto leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia.
Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.
Väkivallan uhriksi miehet joutuvat monta kertaa useammin kuin naiset.
Diddy(kään) ei erotellut ketä käytti hyväkseen. Pahoinpiteli niin miehiä kuin naisia.
Miehiä ahdistellaan pubiruusujen taholta ihan koko ajan baareissa.
Vierailija kirjoitti:
Voimaantuneet naiset yrittävät unohtaa miesten ylivoiman kaikessa ja kutsuvat sitä voimaantumiseksi. Miehet on luonnollisesti ylivoimaisia naisiin verrattuna. Miehet on isoja, vahvoja, nopeita, älykkäitä, loogisia, turvallisia, huolehtivaisia, teknisiä, rakentavia, taitavia johtajia. Kaikkea mitä naiset eivät ole. Sehän naisia sapettaa. Aivan turhaan naiset yrittävät kilpailla miesten kanssa. Miehet on kaikessa parempia.
Maailmassa on edelleen vahvemman oikeus voimassa. Siksi naiset tarvitsevat miehiä jotka puolustavat naisia.
Ongelma on se että naiset ovat heikkoja ja miesten tehtävä on pitää naisten turvallisuudesta huolta. Siksi naiset eivät ole ikinä miettineet turvallisuuttaan. Nyt naisten puolueet vihreät ja vasemmisto leikkivät voimaantumista ja tuovat maan täyteen kehitysmaalaisia joiden maassa naisilla ei ole mitään oikeuksia.
Sitä saa mitä tilaa arvon naiset.
Miksi sä postaat tätä sun aivopestyä copy-paste moskaa joka paikkaan?
Miehet kun eivät ole isoja, vahvoja, nopeita, älykkäitä, loogisia, turvallisia, huolehtivaisia, teknisiä, rakentavia, taitavia johtajia. Jos ne olis isoja, ei täällä lähes joka päivä vinguttaisi kun lyhyt mies ei saa naista. Jos ne olis turvallisia, ne ei raiskaisi ja pahoinpitelisi naisia tai toisiaan. Ja loputkin noista pätee ehkä promilleen miehistä, jos niinkään moneen.
Aika moni nuori mies on kokenut ahdistelua, puristelua, päällekäymistä ja kaikkea muutakin sopimatonta puheen ja tekojen muodossa erityisesti ylipainoisilta, vanhemmilta naisilta. Jos vastaava vanhan äijän lähentely naisten kokemana on metoon arvoista niin miksi ei sitten miesten?
Itse ainakin olen useampaan kertaan joutunut juuri lihavien, keski-ikäisten naisten puristelemaksi ja ahdistelemaksi.
Eiköhän se meetoo ole ihan kaikkien seksuaalista ahdistelu kohdanneiden juttu. Sen vain aloitti rohkea nainen, joka uskalsi avata suunsa muuttaakseen "vallitsevaa käytäntöä"
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nuori mies on kokenut ahdistelua, puristelua, päällekäymistä ja kaikkea muutakin sopimatonta puheen ja tekojen muodossa erityisesti ylipainoisilta, vanhemmilta naisilta. Jos vastaava vanhan äijän lähentely naisten kokemana on metoon arvoista niin miksi ei sitten miesten?
Itse ainakin olen useampaan kertaan joutunut juuri lihavien, keski-ikäisten naisten puristelemaksi ja ahdistelemaksi.
Jos tämä tapahtuu ravintoloissa, käy kertomassa pokelle, niin mamma saa porttikiellon pubiin.
Kyllä se MeeToo kampanja koski myös sitä yhtä miestpuolista hollywoodin näyttelijää, joka joutui seksuaalisen häirinnän kohteeksi ja uskalsi vasta jälkeenpäin, Meetoo kampanjan jälkeen tuoda asian julki.
Eli kyllä se koskee miehiäkin.
Se juttu on vain, että miehet käyttää tätä aseena myös hiljentääkseen naisiaan. He aina hyökkäävät "Mutta kyllähän naisetkin!!!" valetarinoillaan
Puolet maapallon väestöstä on naisia, joten naiset ovat kuluttajina korvaamattomia jokaiselle yritykselle, siksi metoo.
Hemmetti, jokaisessa sotaelokuvassa täytyy olla naisrooli.
Vierailija kirjoitti:
Väkivallan uhriksi miehet joutuvat monta kertaa useammin kuin naiset.
Ja tekijänä on useimmiten toiset miehet.
Esimerkiksi Michael Jacksonin uhrit. Pienien poikien hyväksikäytöstä ei välitetä.