Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista EI KOSKAAN saa sanoa ylipainoiseksi, lihavaksi tai läskiksi. Oikea termi on KEHOPOSITIIVINEN.

Vierailija
26.06.2026 |

Muistakaa tämä. Nainen ei koskaan voi olla liian painava.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööööö naista naista naista naista naista naista ööööööö

Vierailija
2/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vaihteeksi miehistä. Jotain vaihtelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei näemmä oikein ymmärrä mitä kehopositiivinen tarkoittaa.

Vierailija
4/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, siskot.

Vierailija
5/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla körötteli läskimopolla vastaan aivan saatanan kehopositiivinen nainen. 😂

Vierailija
6/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ei näemmä oikein ymmärrä mitä kehopositiivinen tarkoittaa.

Kehopositiivinen = lihava, läski, ylipainoinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ööööö naista naista naista naista naista naista ööööööö

Öööö ööö ööö

Vierailija
8/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ei näemmä oikein ymmärrä mitä kehopositiivinen tarkoittaa.

Kehopositiivinen = lihava, läski, ylipainoinen nainen

Juu, se tuli jo selväksi että et tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisuus on vähentynyt huimasti Ozempic-villityksen alkamisen jälkeen. 

Vierailija
10/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et kommentoisi toiselle hänen painostaan mitään ellet ole lääkäri tai terkka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehopositiivisuus ei tarkoita lihavuuden ihannointia, vaan sitä ettei kehon malli vaikuta ihmisarvoon.

Ap:lle taas on jostain syystä täysin ylitsepääsemätön asia ettei saa nimitellä ylipainoista naista. Kertoo aika kusipäisestä luonteesta jos perus käytöstavat ottaa noin luonnon päälle.

Vierailija
12/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nainen voi olla liiankin kehopositiivinen.

Tämän saa kertoa sille kun asiassahan on positiivinen sävy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako urpoa sanoa urpoksi?

Vierailija
14/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiivisuus ei tarkoita lihavuuden ihannointia, vaan sitä ettei kehon malli vaikuta ihmisarvoon.

Ap:lle taas on jostain syystä täysin ylitsepääsemätön asia ettei saa nimitellä ylipainoista naista. Kertoo aika kusipäisestä luonteesta jos perus käytöstavat ottaa noin luonnon päälle.

Kehopositiivinen = lihava, läski, ylipainoinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun ylipäänsä pitäisi saada kommentoida toisen painoa?

Vierailija
16/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestäkö saa sanoa? Vai onko hänkin vain isokoinen, kookas tai lihaksikas 😌

Vierailija
17/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko veeti ikinä miettinyt, miten vähän sinua solvataan vaikka olet ärsyttävä v a j a k k i?

Koska  oot näkymätön ja mitätön. Vähäpätöinen varttihullu. 

Vierailija
18/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nainen voi olla liiankin kehopositiivinen.

Tämän saa kertoa sille kun asiassahan on positiivinen sävy.

Jos hän itse kysyy ja silloinkin voit sanoa että hänellä on liikaa painoa. Asiattomat termit, kuten läskin, voi jättää pois.

Muussa tapauksessa ole mieluummin asiasta hiljaa.

Vierailija
19/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehopositiivisuus ei tarkoita lihavuuden ihannointia, vaan sitä ettei kehon malli vaikuta ihmisarvoon.

Ap:lle taas on jostain syystä täysin ylitsepääsemätön asia ettei saa nimitellä ylipainoista naista. Kertoo aika kusipäisestä luonteesta jos perus käytöstavat ottaa noin luonnon päälle.

Kehopositiivinen = lihava, läski, ylipainoinen nainen

Entä jos kyseessä on ylipainoinen mies? Miksi nimittelet vain naisia?

Vierailija
20/65 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kuitenkin välttää varaamasta itseensä niin suurta kehopositiivisuutta että alkaa kehittää magneettikentän ympärilleen liikkuessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan