Naista EI KOSKAAN saa sanoa ylipainoiseksi, lihavaksi tai läskiksi. Oikea termi on KEHOPOSITIIVINEN.
Muistakaa tämä. Nainen ei koskaan voi olla liian painava.
Kommentit (65)
Kirjoita vaihteeksi miehistä. Jotain vaihtelua.
AP ei näemmä oikein ymmärrä mitä kehopositiivinen tarkoittaa.
Kadulla körötteli läskimopolla vastaan aivan saatanan kehopositiivinen nainen. 😂
Vierailija kirjoitti:
AP ei näemmä oikein ymmärrä mitä kehopositiivinen tarkoittaa.
Kehopositiivinen = lihava, läski, ylipainoinen nainen
Vierailija kirjoitti:
ööööö naista naista naista naista naista naista ööööööö
Öööö ööö ööö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP ei näemmä oikein ymmärrä mitä kehopositiivinen tarkoittaa.
Kehopositiivinen = lihava, läski, ylipainoinen nainen
Juu, se tuli jo selväksi että et tiedä.
Kehopositiivisuus on vähentynyt huimasti Ozempic-villityksen alkamisen jälkeen.
Jospa et kommentoisi toiselle hänen painostaan mitään ellet ole lääkäri tai terkka...
Kehopositiivisuus ei tarkoita lihavuuden ihannointia, vaan sitä ettei kehon malli vaikuta ihmisarvoon.
Ap:lle taas on jostain syystä täysin ylitsepääsemätön asia ettei saa nimitellä ylipainoista naista. Kertoo aika kusipäisestä luonteesta jos perus käytöstavat ottaa noin luonnon päälle.
Mutta nainen voi olla liiankin kehopositiivinen.
Tämän saa kertoa sille kun asiassahan on positiivinen sävy.
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuus ei tarkoita lihavuuden ihannointia, vaan sitä ettei kehon malli vaikuta ihmisarvoon.
Ap:lle taas on jostain syystä täysin ylitsepääsemätön asia ettei saa nimitellä ylipainoista naista. Kertoo aika kusipäisestä luonteesta jos perus käytöstavat ottaa noin luonnon päälle.
Kehopositiivinen = lihava, läski, ylipainoinen nainen
Miksi sinun ylipäänsä pitäisi saada kommentoida toisen painoa?
Miestäkö saa sanoa? Vai onko hänkin vain isokoinen, kookas tai lihaksikas 😌
Oletko veeti ikinä miettinyt, miten vähän sinua solvataan vaikka olet ärsyttävä v a j a k k i?
Koska oot näkymätön ja mitätön. Vähäpätöinen varttihullu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nainen voi olla liiankin kehopositiivinen.
Tämän saa kertoa sille kun asiassahan on positiivinen sävy.
Jos hän itse kysyy ja silloinkin voit sanoa että hänellä on liikaa painoa. Asiattomat termit, kuten läskin, voi jättää pois.
Muussa tapauksessa ole mieluummin asiasta hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehopositiivisuus ei tarkoita lihavuuden ihannointia, vaan sitä ettei kehon malli vaikuta ihmisarvoon.
Ap:lle taas on jostain syystä täysin ylitsepääsemätön asia ettei saa nimitellä ylipainoista naista. Kertoo aika kusipäisestä luonteesta jos perus käytöstavat ottaa noin luonnon päälle.
Kehopositiivinen = lihava, läski, ylipainoinen nainen
Entä jos kyseessä on ylipainoinen mies? Miksi nimittelet vain naisia?
Kannattaa kuitenkin välttää varaamasta itseensä niin suurta kehopositiivisuutta että alkaa kehittää magneettikentän ympärilleen liikkuessaan.
ööööö naista naista naista naista naista naista ööööööö