Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jim D, Madeleinen katoaminen.

Vierailija
02.02.2010 |

Itku tuli sitä katsoessa. Toivon sydämeni pohjasta että madde löytyisi.



Olipahan koskettava, mutta kiva oli huomata että ovat nyt pystyneet jatkamaan elämää. Toki madde pysyy muistoissa AINA.

Niinkuin jompikumpi sanoi että: tuska muuttuu siedettävämmäksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, että olis vaan joku lapseton halunnut lapsen, ollut rakastavassa perheessä, käynyt koulua, elänyt normaalia arkea.

Vierailija
2/12 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, että olis vaan joku lapseton halunnut lapsen, ollut rakastavassa perheessä, käynyt koulua, elänyt normaalia arkea.

Miten voi elää normaalia arkea täyshullun kanssa. Jossain kellarissa seksiorjana, niin se käytännössä menee, jos on hengissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, että olis vaan joku lapseton halunnut lapsen, ollut rakastavassa perheessä, käynyt koulua, elänyt normaalia arkea.

Miten voi elää normaalia arkea täyshullun kanssa. Jossain kellarissa seksiorjana, niin se käytännössä menee, jos on hengissä.

siinä joku tutkija sanoi, että lapsia löytynyt 2 vuodenkin jälkeen, käyneet koulua jne. Kai lapsia myydään myös lapsiksi, kun ei omaa lasta ole saatu. Toivon ainakin niin.

Vierailija
4/12 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni, vanhempien tuskaisen kirjoituksen, että eikö se riitä, että hidän lapsensa on kadonnut, pitääkö hänet vielä nimetäkin uudelleen. Heille tyttö on aina ollut Madeleine.

Vierailija
5/12 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä joku tutkija sanoi, että lapsia löytynyt 2 vuodenkin jälkeen, käyneet koulua jne. Kai lapsia myydään myös lapsiksi, kun ei omaa lasta ole saatu. Toivon ainakin niin.

silmän julkaiseminen poisti mitä suurimmalla todennäköisyydellä toivon tästä ja oli kuolemantuomio tytölle.

Vierailija
6/12 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kohtuuttomasti sitä että jättivät lapsensa täysin heitteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
02.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että puhutaan ja lapsen kasvot pysyy näkyvillä niin että joku tunnistaa.

Muistan lukeneeni, vanhempien tuskaisen kirjoituksen, että eikö se riitä, että hidän lapsensa on kadonnut, pitääkö hänet vielä nimetäkin uudelleen. Heille tyttö on aina ollut Madeleine.

Vierailija
8/12 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin kyllä aika pettynyt sen antiin. Sehän oli pelkkää "mainosta", siis siinähän ei kerrottu mitään oikeita asioita (todellisia faktoja), vaan oli vanhempien ylistystarina. En tiedä miksi, mutta koko ajan on sellainen olo, että vanhemmat tietävät enemmän kuin kertovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu jättää noin pienet lapset keskenään unilääkkeillä kyllästettynä yksin nukkumaan.



Ja olen myös sitä mieltä, että tutkintasuunta jossa vanhemmat ovat lapsen kuoleman ja katoamisen takana on totuus.



Sen puolesta puhuu niin moni asia. Mm se, etteivät antaneet ottaa kaksosista verikokeita jne.

Vierailija
10/12 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään, kuinka kauan aina iltaisin olivat poissa, paljonko joivat ja että lapsiin oli laitettu nukutusaineita. Niitä tietojahan oli paljon julkisuudessa silloin katoamisen aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveää kuin pienen lapsen katoaminen onkin, kyllä minusta tuntuu pahalle tämä vanhempien toimintatapa. Miten ihmeessä joku voi oikeasti jättää lapsensa nukkumaan hotellihuoneeseen ja lähteä itse istumaan iltaa ravintolaan :O En todellakaan voi ymmärtää tuommoista. Jos lasten kanssa reissataan, ollaan sitten lasten ehdoilla. Oisivat vaikka joka toinen ilta istuneet vanhemmat vuorotellen siellä ravintolassa.



En silti vähättele heidän tuskaansa lapsensa katoamisesta. Varmasti on ihan hirveää. Itse en voi edes kuvitella, miten voisin elää tuommoisen asian kanssa. Pakkohan se vaan olisi ja ajan kanssa jollain asteella varmasti tuska vähän pienenee, mutta rankkaa, sitä en epäile.

Vierailija
12/12 |
03.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat tietävät paljonkin ja pelaavat tosi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi